چند ماه برای مطهری بیش از چند سال است (تصویر)

روزهای پایانی سال 1401 برای مطهری خوب نبود و او با شکست یک بر صفر در اصفهان، تیمش را به مرخصی فرستاد. البته این سرمربی جوان در هفته های میانی نیم فصل به قدری امتیازات خوبی کسب کرد که نساجی در خطر سقوط قرار نگرفت و حضور در جمع 8 تیم پایانی جام حذفی امیدهای زیادی ایجاد کرده است. برای تکرار موفقیت های فصل گذشته، اما این موفقیت ها نیز باعث شده است که تنها زمانی است که سرمربی جدید لیگ برتر از چند ماه پیش که از نساجی حمایت می کرد پیرتر به نظر نمی رسد. مطهری با یکی از بزرگ ترین چالش های دوران سرمربیگری اش روبروست که تمام تلاش خود را برای غلبه بر آن انجام داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از چند سال پاسکاری در بالاترین سطح لیگ برتر، چه بر سر حمید مطهری در تیم های پیکان و پرسپولیس آمد، این چهره که یکی از مربیان نسل جدید ایران است. فوتبال سرانجام چالش جدیدی را در حرفه خود انتخاب کرد و به عنوان سرمربی قائم شهر و تیم محبوب نساجی کار خود را آغاز کرد.

حمید مطهری در سال اول آموزش روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت که شاید تصورش را هم نمی کرد.

چند ماه برای مطهری بیش از چند سال است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1896450
27 مارس 1401 @ 16:30
455 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اما روزهای سخت تری در سال اول تمرین در انتظار حمید مطهری بود.
سرخ‌ها که می‌دانستند پس از چهار هفته اول عملکرد خوبی داشته باشند، باور نمی‌کردند بعد از هفته چهاردهم که 2 بر صفر مقابل تراکتور پیروز شدند، 9 هفته یک پیروزی را از دست بدهند و در این بین تنها پیروزی در هر دو بازی جام خولا شفابخش بود.

1833443

در این مدت فشارها بر مطهری به حدی شد که وی در نشست خبری پس از بازی با مس در کرمان که با نتیجه 2 بر یک به سود تیمش به پایان رسید تصمیم به استعفا گرفت اما وقتی رضا حدادیان این استعفا را نپذیرفت. بار دیگر مسیر سختی را که در ابتدای فصل انتخاب کرده بود، در پیش گرفت.

نساجی از چهار دیدار ابتدایی این فصل با سه تساوی تنها موفق به کسب سه امتیاز شد. در ادامه، کسب چند برد به تقویت جایگاه این تیم در جدول رده بندی کمک کرد تا فوتبالدوستان در سال اول تمرین نگاه ویژه ای به حمید مطهری داشته باشند.