چهار جام اروپایی در انتظار لژیونرهای تیم ملی!

* حاج صفی، محمدی و انصاری فرد (AAK آتن): در پلی آف و سهمیه اروپا، آاک شانس برد دارد اما در سه بازی باقی مانده این تیم به دنبال جبران اختلاف دو امتیازی با پاناتینایکوس خواهد بود. حاج صفی و انصاری فرد از بازیکنان اصلی آاک هستند، اما میلاد محمدی به طور متناوب در ترکیب حضور دارد.

* مهدی طارمی (اپورتو): طارمی با 20 گل در تلاش است تا به رکورد 26 گل داروین نونس در صدر جدول گلزنان پرتغال برسد، اما هدف اصلی مهاجم ملی پوش حفظ اختلاف 6 امتیازی با پرتغال، اسپورتینگ و قهرمانی در جام اتحادیه پرتغال است. . پورتو در فینال جام حذفی نیز به مصاف توندلا می رود تا طارمی شانس کسب دو جام را بدهد.

این در حالی است که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش جایگاه ویژه و متفاوتی دارند. طارمی در جست و جوی کفش های طلا و جام قهرمانی پرتغال است، آزمون در جست و جوی سهمیه لیگ قهرمانان است و علیرضا جهانبخش در فینال کنفرانس اروپا مقابل ژوزه مورینیو به دنبال جام خواهد رفت.

مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش این فرصت را دارند که فصل را با دو قهرمانی اروپا به پایان برسانند.

در اینجا به‌روزرسانی وضعیت لژیونرهای ملی آمده است:

* سعید عزت اللهی (الغرافه): هافبک دفاعی تیم ملی ویلا پس از انتقال قرضی به استراماچونی یکی از اعضای ثابت تیم بود، اما هم تیمی هایش نتوانستند عملکرد خوبی در لیگ قطر و قهرمان لیگ آمریکا داشته باشند. با این حال، سایت های آماری، عزت اللهی را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان الغرافه معرفی کردند. تفاوت او با کنعانی ها و شجاع این است که با پایان لیگ قهرمانان آسیا (هفته گذشته) فصل برای او به تازگی تمام شده است.

* علیرضا جهانبخش (فاینورد): با گذشت سه هفته از پایان رقابت‌های اردویژه هلند، علیرضا جهانبخش و فاینورد سهمیه لیگ اروپا را تا حدی مشخص کردند، اما هدف اصلی فاینورد قهرمانی در لیگ کنفرانس خواهد بود. جایی که آ اس رم با مورینیو حریف این تیم است. جهانبخش در این فصل 25 بازی برای تیمش انجام داده اما از آخرین فیفادی هیچ وقت فیکس نشده است.

به جز شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان که فصل برای آنها تمام شده و در تعطیلات به سر می برند، سایر بازیکنان لیگ های خود را برگزار می کنند و به دنبال اهداف تیم های خود هستند.

* سامان قدوس (برنتفورد): قدوس از ناحیه زانو آسیب دیده و احتمالا بازی مقابل ساوتهمپتون را از دست خواهد داد. او در این فصل 17 بازی برای تیمش انجام داده و تنها 4 بار در لیگ جزیره فیکس حضور داشته است. با این حال برنتفورد با حضور در میانه جدول توانست سهمیه خود را حفظ کند.

* اللهیار صیادمنش (شهر هال): صیادمنش پس از خروج از لیگ اوکراین و حضور در مسابقات قهرمانی انگلیس توانست به تناوب در این لیگ سخت به میدان برود و به پیراهن تیم ملی نیز برسد. او همچنین در 11 بازی یک گل برای تیمش به ثمر رساند. آنها این هفته در آخرین بازی از مسابقات قهرمانی هانتینگ یاران به مصاف ناتینگهام فارست می روند و البته از رده چهاردهم شانسی برای ارتقای جایگاه خود ندارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* امیر عابدزاده (پونفرادینا اسپانیا): شرایط برای عابدزاده که بهترین گلزن تیمش در لالیگا محسوب می شود متفاوت است. در آخرین بازی او دو گل به ثمر رساند اما با 5 سیو به تیمش کمک کرد تا در یک بازی حساس پیروز شود. پونفرادینا 60 امتیازی با کم کردن فاصله سه امتیازی با رئال اویدو تلاش می کند تا به مرحله پلی آف لالیگا برسد. هنوز چهار دیدار برای یاران امیر عابدزاده باقی مانده است.

* مجید حسینی (کایسری اسپورت): حسینی بدشانس بود که پس از ترک ترابوزان اسپور این تیم طلسم قهرمانی را شکست و بر بام فوتبال ترکیه نشست. با این حال مجید حسینی مدافع اصلی کایسری اسپور است و در این فصل 28 بازی برای تیمش انجام داده است. اما کایسری اسپور وضعیت خوبی ندارد و در رده چهارم جدول قرار دارد.

*علی قلی زاده (شارلوا): قلی زاده شب گذشته در مسابقات مقدماتی بلژیک برای تیمش به میدان رفت و مقابل خانک نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت. با این حال وینگر مستعد شارلوا شانسی برای کسب سهمیه اروپا ندارد.


سرویس خبر شماره: 1823019 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 08:53 |
1,929 امتیاز خبر|

0نظرات

از تقابل با ژوزه تا دبل قهرمانی پرتغال

* سردار آزمون (بایر لورکوزن): او پس از یک انتقال عالی، کاپیتان خود را در بوندسلیگا پیدا کرد و با یک گل و یک پاس گل برای تیمش موثر بود. این در حالی است که لورکوزن در جایگاه سوم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در دو بازی آینده حداقل به دو تساوی خواهد رسید. نکته جالب اینکه با توجه به حضور سردار در زنیت در نیم فصل، نام وی نیز در جمع بازیکنان این تیم قهرمان قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران در آخرین فهرست خود 17 لژیونر داشت که از این میان 4 بازیکن در لیگ های آسیایی و 13 بازیکن دیگر در تیم های مختلف اروپایی حضور دارند.

* صادق محرمی (دیناموزاگرب): با سه بازی مانده به لیگ کرواسی، دیناموزاگرب به پیروزی نزدیک است و بعید است که هایدوک فاصله 4 امتیازی را کم کند. با این حال صادق محرمی در این فصل شانس زیادی برای نشان دادن توانایی های خود نداشته و تنها 634 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

* علیرضا بیرانوند (بوآویستا پرتغال): دروازه بان شماره یک تیم ملی آخرین بار در آذرماه برای تیمش به میدان رفت و پس از آن روی نیمکت بوآویستا نشست و حالا امیدوار است در دو بازی آخر فصل برای تیمش به میدان برود. آن وقت است که بوویشتا در رده نهم قرار دارد و این دو بازی تاثیری در سرنوشت این تیم نخواهد داشت.