چه زمانی NBA برای گسترش لیگ برنامه ریزی می کند؟

در حالی که فینال NBA هنوز ادامه دارد، فصل خارج از فصل نزدیک است. 28 تیم از 30 تیم لیگ در حال حاضر در خارج از فصل خود هستند. بوستون و دالاس همچنان برای کسب عنوان قهرمانی NBA در سال 2024 در حال مبارزه هستند. پیش از بازی 2 یکشنبه شب، آدام سیلور، کمیسر NBA با NBC Sports Boston به گفتگو نشست.

از سیلور در مورد گسترش احتمالی NBA و اینکه تیم‌های بالقوه می‌توانند در کجا قرار گیرند، سوال شد. او نتوانست جزئیات زیادی ارائه دهد، اما سیلور اشاره کرد که NBA چگونه کار می کند تا ببیند بهترین حرکت برای لیگ آنها چیست. کمیسر سیلور به سیاتل، لاس وگاس و مکزیکوسیتی اشاره کرد.

چه زمانی NBA لیگ را به 30 تیم افزایش می دهد؟

در حال حاضر 29 تیم از 30 تیم فعلی NBA در ایالات متحده بازی می کنند. تورنتو رپتورز تنها فرنچایزی است که در آمریکا نیست. کدام شهرها برای گسترش NBA در آینده بهتر خواهند بود؟ در گفتگو با NBC Sports Boston، آدام سیلور به سیاتل، لاس وگاس و مکزیکوسیتی اشاره کرد. سیاتل بازاری است که مطمئناً مورد علاقه طرفداران خواهد بود. آنها قبل از اینکه تیم جابجا شود و به OKC Thunder تغییر کند، خانه SuperSonics بودند. بدون شک سیاتل دوست دارد یک تیم بسکتبال حرفه ای در واشنگتن داشته باشد.

لاس وگاس نیز وجود دارد که بی‌معنی است. چندین تیم گسترش در سایر لیگ های ورزشی حرفه ای اضافه شده است. NBA می تواند از آنها پیروی کند و یک تیم توسعه دهنده در نوادا ایجاد کند. کمیسر سیلور همچنین از مکزیکو سیتی به عنوان مقصد احتمالی توسعه نام برد. NBA در گذشته چند بازی در مکزیکوسیتی انجام داده است. اگر یک تیم گسترش دهنده ساخته می شد، مکزیکو سیتی به تیم دوم لیگ تبدیل می شد نه در ایالات متحده.

قرار نیست گسترش در این فصل اتفاق بیفتد و لیگ به مدتی زمان نیاز دارد تا این اتفاق بیفتد. آنها در حال حاضر در حال مذاکره عمیق با NBC، ESPN و آمازون برای بسته جدید حقوق رسانه هستند. وقتی همه چیز حل شد، لیگ می تواند تحقیقات بیشتری را در مورد شهرها و تیم های در حال گسترش شروع کند. برای حفظ لیگ در تعداد زوج، دو شهر یک تیم گسترش خواهند داشت. یکی در شرق و یکی در غرب.



https://sportslens.com/news/adam-silver-hinted-at-three-potential-cities-for-nba-expansion-teams-in-the-future/ منبع: