چه کسی از مدافع استقلال خواسته یک پنالتی جنجالی بزند؟

سیدحسین حسینی، کاپیتان و دروازه بان استقلال درباره پنالتی جنجالی دیرهنگام خود توضیح داد و گفت: ابتدا از آقای ساکت الهامی و هواداران عذرخواهی می کنم. فقط به خاطر این که کلین شیت نکردم ناراحت بودم و بچه ها متوجه این موضوع شدند و هواداران از من خواستند که گل بزنم و مهدی قیدی هم یک پنالتی به من داد. قصد نداشتم به تیم حریف بی احترامی کنم.

وقتی مودنی فر در پایان بازی سوت زد، ریکاردو ساپینتو به همراه مترجمش به سمت ساکت الهامی رفت و به او گفت: برنامه من این نبود که سیدحسین پنالتی بزند و او پنالتی را به مهدی قیدی واگذار کرده بود. و سید حسین به درخواست تماشاگران پشت پنالتی ایستاد.

ریکاردو ساپینتو نیز در نشست خبری پس از بازی به توضیح این موضوع پرداخت و گفت: این رفتاری نیست که حسینی بخواهد انجام دهد. حسینی بازیکن و کاپیتان بزرگی است و مقابل کسی این کار را نکرده است. این یک تصمیم احساسی بود. بعد از بازی اولین نفری بودم که به سراغ مربی حریف رفتم تا به او بگویم چه اتفاقی افتاده است. ما نمی خواستیم کسی را تحقیر کنیم و به همه احترام می گذاریم. من به همه احترام می گذارم. اتفاقی افتاد، اما با نیت بدی نبود. این احتیاط را داشتم که به سرمربی حریف توضیح بدهم و شرایط را بگویم.»

جالب است بدانید که سیدحسین همیشه در تمرین استقلال پنالتی ها را تمرین می کند، چرا که استقلال همیشه در برنامه مسابقات حذفی جام حذفی قرار دارد و ممکن است سیدحسین حسینی در یک مسابقه به گونه ای پنالتی بزند که شرایط به سمتی برود. مورد نیاز باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال