چه کسی فودن را دریافت می کند؟ مامور ماهار رحیم کیست؟

به احتمال زیاد گرت ساوتگیت مثلث هجومی خود را با فیل فودن، رحیم استرلینگ و هری کین تشکیل خواهد داد.این سه با عملکرد درخشان در سه قدرت برتر لیگ برتر انگلیس، با آمادگی و البته کمی خسته پا به دوحه گذاشتند. .

حتی ساوتگیت هم اشاره و تایید کرد که به دلیل مسابقات فشرده باشگاه، هری کین خسته وارد دوحه شد.

مدافعان تیم ملی مقابل یکی از بهترین خطوط حمله جهان کار بسیار سختی را پیش رو خواهند داشت.

چه کسی فودن را دریافت می کند؟  مامور ماهار رحیم کیست؟

البته انگلیس تیمی است که بهترین عناصر هجومی لیگ برتر را دارد و می تواند در رده بندی قدرت های ملی دنیا در بین تیم های برتر قرار گیرد. آنها در آخرین بازی سه گل مقابل آلمان به ثمر رساندند و آمار خط حمله باشگاه های لیگ برتر نیز نشان می دهد که سه شیرها از نظر هجومی کجا هستند.

ایران در سه بازی مقابل اسپانیا، آرژانتین و پرتغال تنها سه گل به ثمر رساند تا همه امیدوارند حداقل در مقابل انگلیس، ایران با ساختار دفاعی مورد نظر کی روش نتیجه قابل قبولی کسب کند.

برای پاسخ به این سوال باید امروز و فردا منتظر تشکیل تیم ملی باشیم و ببینیم کی روش کدام زوج را برای خط دفاع انتخاب خواهد کرد. مجید حسینی و مرتضی پورعلیگنجی مانند فصل قبل در خط دفاع خواهند بود یا نیروی جدید شجاع و کنعانی به ترکیب اصلی خواهند رسید؟

برنامه کی روش برای مهار فودن و استرلینگ شاید مهمترین نشانه عدم قطعیت تاکتیکی تیم ملی باشد. بازیکنانی سریع، تکنیکی و باهوش که می توانند در یک لحظه پاس نهایی را به هری کینی بدهند که احتمالا بهترین مهاجم فیزیکی جهان است.


سرویس خبر شماره: 1854266
28 نوامبر 1401 در 2:49 ب.ظ
2.7 هزار |

0نقطه نظر

سوالات بزرگ از مدافعان قوی کی روش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس هشتمین تیمی است که مدعی حریف ایران در جام جهانی است. اگرچه ایران هرگز نتوانست این تیم های قهرمان جام جهانی را شکست دهد و به استثنای پرتغال همیشه شکست خورده بود، اما به خصوص با حضور کارلوس کی روش، نمایش های دفاعی درخشانی ارائه کرد.

ایران در دو دوره قبلی زیر نظر کی روش در بازی اول امتیازاتی را کسب کرد که باعث شد در روز آخر به صعود و حداقل ماندن در رقابت ها امیدوار باشند و از این رو امتیاز کسب کنند و به این هدف دست پیدا کنند، عملکرد خط دفاع، بسیار مهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بنابراین قطع ارتباط دو وینگر انگلیس و همچنین دو هافبک میانی و هجومی این تیم با هری کین مهمترین ماموریت عناصر دفاعی ایران خواهد بود و سپس سوال اصلی این خواهد بود که چه کسی مسئول توقف هری کین خواهد بود؟

اگرچه ایران از نظر نظم، انسجام، برنامه ریزی و آمادگی نسبت به سال 2018 در سطح پایین تری قرار دارد، اما حضور بازیکنان باتجربه ای که در جام جهانی و سایر رویدادهای بین المللی حضور داشته اند به کارلوس کی روش کمک می کند تا انگلیس را بهتر کنترل کند.