چک 0-4 پرتغال; در یک قدمی صعود به نیمه نهایی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شب شکست اسپانیا مقابل سوئیس، پرتغال با 4 گل از سد چک گذشت. بدین ترتیب شاگردان فرناندو سانتوس با کسب تساوی در آخرین بازی خانگی مقابل اسپانیا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا خواهند شد.

در دقیقه 31 چک با ارسالی از سمت راست ولادمیر کوفال به گل اول نزدیک شد اما ضربه سر باراک از موقعیت بسیار خوبی نادقیق بود و با اختلاف به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد پرتغال اولین گل را به ثمر رساند. پاس زمینی برونو از کنار دروازه عبور کرد و سپس پاس رو به جلو رافائل لیائو در میانه محوطه جریمه به دیگو دالوت برخورد کرد تا ضربه او از میان پاهای دروازه بان چک به درون دروازه رفت.

تیم ملی پرتغال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و به سرعت گل سوم را به ثمر رساند. دیگو دالوت توپ را از پشت محوطه جریمه جمع کرد و گل دوم خود و سومین پرتغال را با یک ضربه محکم و دقیق از گوشه دروازه به ثمر رساند.

در وقت تلف شده و با خطای هندی رونالدو در محوطه جریمه، داور با استفاده از VAR پنالتی را به سود جمهوری چک اعلام کرد. پاتریک شیک پشت توپ بود و ضربه آن بازیکن وارد دروازه شد تا نیمه اول با برتری 0-2 پرتغال به پایان برسد.

برونو فرناندز در دقیقه 45 روی ارسال ماریو روی از سمت چپ این فرصت را پیدا کرد تا به راحتی گل دوم تیم ملی پرتغال را مقابل دروازه و در فاصله شش قدم به ثمر برساند.

در دقیقه 10 ضربه روبن دیاس از مرکز محوطه با برخورد به پای مدافع چک به بیرون رفت. دقایقی بعد با حرکت برونو فرناندز و ارسال او از سمت چپ، کریستیانو رونالدو می توانست گل اول را به ثمر برساند اما توپ در پای این بازیکن قرار نگرفت و این فرصت از دست رفت.


سرویس خبر شماره: 1845167
03 مهر 1401 ساعت 00:09
4.9 هزار |

2نقطه نظر

در ادامه بازی، روند بازی آرام شد و پرتغال که به برتری خود متقاعد شده بود، مدیریت مسابقه را آغاز کرد. در دقیقه 84 ضربه سر رونالدو در ابتدای بازی به دیگو جوتا برخورد کرد و او به راحتی موفق شد با ضربه سر گل چهارم را به ثمر برساند.

تیم ملی پرتغال با نتیجه 0-4 پیروز شد و نمایشی درخشان را در خانه جمهوری چک به نمایش گذاشت.

چک 0-4 پرتغال;  در یک قدمی صعود به نیمه نهایی

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه هر دو تیم نیفتاد و پرتغال با نتیجه قدرتمند و شیرین 0-4 در خانه جمهوری چک به برتری رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی