چگونه انتقال رویایی رونالدو به منچستریونایتد به کابوس تبدیل شد/از بازگشت باشکوه تا پایان صبر

چگونه انتقال رویایی رونالدو به کابوس تبدیل شد/ از بازگشت باشکوه تا صبر لبریز

وقتی رونالدو در آخرین روز آگوست 2021 به اولدترافورد بازگشت، هواداران یونایتد خوشحال شدند. برنده 5 توپ طلا نه تنها پس از 12 سال حضور در رئال مادرید و یوونتوس تصمیم به بازگشت گرفت، بلکه پس از رد پیشنهاد رقیب دیرینه شیاطین سرخ، منچسترسیتی، این کار را انجام داد.

قرارداد دو ساله 480000 پوندی در هفته امضا شد و رونالدو بار دیگر بازیکن منچستریونایتد شد و لیگ برتر حتی قوانین خود را پاره کرد تا به او اجازه دهد تا پیراهن نمادین شماره 7 را بپوشد.

شک و تردیدهای زیادی در مورد سن او وجود داشت، اما او به سرعت این تردیدها را با یک گل قدرتمند در برابر نیوکاسل در اولین بازی خود برطرف کرد.

به نظر می رسد خشم اخیر رونالدو منجر به انجام آخرین بازی خود برای منچستریونایتد شده است، باشگاهی که ادعا می کرد دوستش دارد و بارها خوشحالی خود را از بازگشت ابراز کرده است.

چگونه انتقال رویایی رونالدو به کابوس تبدیل شد/ از بازگشت باشکوه تا صبر لبریز

صبر کریستیانو لبریز شده است

سولسشر در نوامبر گذشته اخراج شد و رالف رانگنیک به طور موقت وارد کشتی شد تا در دریاهای ناآرام، کشتی پر از بازیکنان ضعیف را هدایت کند. اما با وجود ناتوانی در پرس و عدم کیفیت بازی اطرافیانش، رونالدو فصل را با 18 گل لیگ برتر به پایان رساند. تنها سون هیونگ مین و مو صلاح موفق به زدن گل های بیشتری شدند و رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل یونایتد انتخاب شد.

چگونه انتقال رویایی رونالدو به کابوس تبدیل شد/ از بازگشت باشکوه تا صبر لبریز

شبهات را برطرف کنید

وقتی کریستیانو رونالدو متوالی هت تریک کرد و منچستریونایتد 3-2 تاتنهام و نوریچ را شکست داد، همه چیز برای بازیکن و باشگاه خوب پیش رفت. در شش ماه منتهی به دیدار بعدی اسپرز از اولدترافورد، او نتوانست باشگاه را ترک کند، بازی بسیار کمی انجام داد و باعث عصبانیت هیئت مدیره، هواداران، هم تیمی ها و سرمربی جدید شد.

اوله گونار سولسشر نیز از داشتن او خوشحال بود، زیرا شش گل مهم رونالدو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از جمله بردهای دیرهنگام مقابل ویارئال و آتالانتا، تقریباً به تنهایی یونایتد را به مرحله حذفی و اخراج به تعویق افتادن اجتناب ناپذیر او فرستاد.

اما وقتی پیروزی چهارشنبه شب مقابل اسپرز به پایان رسید و یونایتد یک امتیاز با چهار تیم برتر فاصله داشت و پس از سیتی، صبر رونالدو به پایان رسید. تنهاچ پس از تماشای گل های فرد و برونو فرناندز در اولدترافورد، رونالدو را به بازی دقایق پایانی دعوت کرد. اما این بازیکن خودخواه به جای اینکه کفش هایش را بپوشد تا وارد بازی شود، با عجله از تونل عبور کرد و وسایلش را جمع کرد و همانطور که در پیش فصل مقابل رایو وایکانو انجام داده بود، ورزشگاه را ترک کرد.

رونالدو پس از تکمیل این انتقال 19.7 میلیون پوندی گفت: “منچستریونایتد باشگاهی است که همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من داشته است و از آن زمان با تمام پیام هایی که دریافت کرده ام غرق شده ام. بی صبرانه منتظر بازی در اولد هستم. ترافورد و همه هواداران را دوباره می بینم.”

تنهاچ اما این بار به شدت عصبانی بود و با رونالدو به شدت برخورد کرد. مهاجم مغرور و تندخو مجبور شد به تنهایی تمرین کند، از ترکیب مقابل چلسی کنار گذاشته شد، 720000 پوند جریمه شد و دیگر متحدی در باشگاه ندارد و خیلی ها او را می خواهند. او می رود. یا در ژانویه فروخته می شود یا قراردادش زودتر فسخ می شود.

چگونه انتقال رویایی رونالدو به کابوس تبدیل شد/ از بازگشت باشکوه تا صبر لبریز



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به همین دلیل به نظر می رسد که آخرین جنجال او، یعنی امتناع از ورود به زمین مقابل تاتنهام و ترک اولدترافورد قبل از سوت پایان بازی، ضربه مهلکی به 14 ماه حضور او در ورزشگاه وارد کرده است.

بازگشت هیجان انگیز

چگونه انتقال رویایی رونالدو به کابوس تبدیل شد/ از بازگشت باشکوه تا صبر لبریز

پایان تلخ و تصمیم به جدایی

او باید می ماند. به دلیل غیبت در تور پیش فصل، او آماده بازی افتتاحیه مقابل برایتون نبود. سپس شکست در برنتفورد، تنها 90 دقیقه کامل او در این فصل لیگ برتر بود.

این یک انتقال نوستالژیک بود. اکنون، مطمئنا زمان در حال اتمام است و هر چه زودتر این داستان ترسناک به پایان برسد، برای همه بهتر است. اما بیایید وانمود نکنیم که رونالدو می خواهد در اولدترافورد باشد. تنهاچ نیز خوشحال خواهد شد که در را به روی رونالدو ببندد و به جای اینکه گرفتار «آقای همه چیز درباره من است» به مربیگری تیمی متشکل از بازیکنان جوان گرسنه و با انگیزه فکر کند.

یونایتد که با وجود رونالدو بازی را 4-0 باخت، عصبانی شد. سپس ادعاهایی مطرح شد که او از هری مگوایر خواسته بود روی نیمکت بماند و او را بخشی از مشکل تیم توصیف کرد. در نهایت، هر دو نفر کنار رفتند زیرا تنهاچ احساس می‌کرد تیمش بدون آنها وضعیت بهتری دارد و یکی از بزرگان تاریخ فوتبال را به پایین‌تر انداخت.

رونالدو 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و یونایتد فصل را در رده ششم به پایان رساند و تنها توانست جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کند. انتظار می رفت که او اولدترافورد را ترک کند، او تلاش کرد و می خواست به هر حال ترک کند، ایجنت او ژرژ مندس را برای تایید جدایی اش به خدمت گرفت. اما هیچ کس رونالدو را نمی خواست. هیچ باشگاهی آمادگی جذب او را نداشت.

این مهاجم که در ماه آوریل از دست دادن جانکاه پسر تازه متولد شده خود متحمل شد، فصل را با 3 گل در 4 بازی اخیر به پایان رساند. اما رنگنیک بیرون آمد و اریک تنهاچ وارد زمین شد. مردی بسیار سخت گیر و منضبط که از مهاجم خود پرسینگ بالا می خواست.