چگونه یک پیام متنی پپ لیندرز رشد سریع Jayden Danns را خلاصه کرد – لیورپول FC

Jayden Danns از یک بازیکن زیر 18 سال با لیورپول در عرض چند هفته به قهرمان جام اتحادیه تبدیل شد و متنی از پپ لیندرز به مدیر آکادمی، الکس اینگلتورپ، رشد سریع این بازیکن جوان را خلاصه کرد.

لیورپول ممکن است در این فصل لیگ برتر را نبرده یا از قهرمانی اروپا لذت نبرده باشد، اما جام نقره ای که به دست آورد همچنان خاطره انگیز بود.

جوانان لیورپول در فینال جام اتحادیه چلسی را شکست دادند و یکی از بازیکنان آکادمی که در آن حضور داشت Jayden Danns بود که در ابتدای فصل برای زیر 18 سال بازی می کرد.

مدیر آکادمی سرخ ها در مورد صعود سریع این مهاجم به قهرمانی در جام اتحادیه، از Danns به عنوان مثالی استفاده کرد که چگونه پیش بینی مسیر یک جوان می تواند دشوار باشد.

اینجا را بخوانید: لوئیس کوماس به عنوان بهترین گلزن می درخشد اما فصل زیر 21 سال لیورپول با ناراحتی به پایان می رسد.

اینگلتورپ در ویدئوی میزگرد لیورپول گفت: “چیزی که من در مورد حضور در آکادمی دوست دارم این است که هر سال یک درسی برای شما وجود دارد – دانسی امسال برای من درس خوبی بود.

می دانید، سال گذشته شروع شد، (او) نتوانست به زیر 18 سال برسد. امسال، (او) در زیر 18 سال خیلی خوب شروع کرد، اما نتوانست در زیر 21 سال بازی کند.

کمی بعد به یاد آوردم که با پپ (لیندرز) تماس گرفتم و گفتم: «فکر می‌کنم شما باید کمی نگاه کنید، زیرا قطعاً چیزی وجود دارد، اما احتمالاً باید نگاهی بیندازید».

فقط بیش از سه هفته پس از فراخوانی برای تمرین با تیم اول، دانس برنده جام لیگ شد.

اینگلتورپ با پوزخند به یاد می آورد: «درست پس از فینال جام، پپ به من پیام داد و گفت: وقتی می خواستی نگاهی بیندازم، منظورت همین بود؟

لندن، انگلیس - یکشنبه، 25 فوریه 2024: لوئیس کوماس، جیدن دانز و تری نیونی از لیورپول پس از بازی فینال جام حذفی فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی با جام جشن می گیرند.  لیورپول در وقت های اضافه 1-0 پیروز شد.  (عکس از پیتر پاول/تبلیغات)

بنابراین در سه هفته، او از تمرین با تیم اصلی به بازی در فینال جام حذفی می‌رود. شما فقط نمی دانید، هرگز نمی دانید.

تا زمانی که در استادیوم پر از جمعیت همراه تیم قدم نگذارید، فکر نمی‌کنم واقعاً بدانید که آیا کسی می‌تواند بازی کند تا زمانی که روی صحنه نمایش داده شود و به او فرصت داده شود.

با حضور دیوگو جوتا، داروین نونز و مو صلاح، مصدوم یا در AFCON، دانس و هم تیمی جوانش، لوئیس کوماس، قدم برداشتند و در اوایل سال 2024 به تیم اصلی گل زدند.

سه روز پس از تلاش بزرگ در ومبلی، کوماس یک گل و دانز دو گل به ثمر رساندند تا قرمزها در یک نمایش عالی، ساوتهمپتون را 3-0 در آنفیلد در جام حذفی شکست دهند.

با بازگشت بازیکنان ارشد از مصدومیت، مهاجمان برای پایان فصل به تیم زیر 21 سال بازگشتند و مبارزات تیم یکشنبه شب با شکست در ضربات پنالتی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور به پایان رسید.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/how-a-pep-lijnders-text-message-summed-up-jayden-danns-rapid-rise/ منبع: