چین و برونکو در آستانه حذف!


کد اطلاعات: 2047964
22 ژوئن 1403 در 4:48 ب.ظ.
4.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

کره جنوبی به تساوی رسید

در یکی از حساس ترین دیدارهای مقدماتی جام جهانی، کره جنوبی با یک گل چین را شکست داد.

چین و برونکو در آستانه حذف!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته آخر مقدماتی جام جهانی 2026، تیم های کره و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ مسابقه مرگ و زندگی بود.

کره با لباس قرمز و در حضور پرتعداد تماشاگران در شرایطی به مصاف چین رفت که صعود و برتری خود را تایید کرده بود اما در این نبرد عزت با تمام قوا وارد میدان شد.

برونکو تیمش را با احتیاط وارد زمین کرد اما چین در نیمه اول بر بازی مسلط شد. توپ را خوب جابه جا کردند و چند موقعیت خلق کردند اما تبدیل به گل نشدند.

در نیمه دوم، ورق برمی گردد. کره با تکیه بر عناصر تهاجمی خود عملکرد بهتری از خود نشان داد و بر مسابقه مسلط شد. با وجود اینکه آنها سرنوشت خود را تعیین کرده بودند، با شجاعت تمام آنچه را که داشتند گذاشتند تا اینکه به نبوغ سون اعتماد کردند.

در دقیقه 60، سون با شروعی انفجاری از جناح راست وارد محوطه جریمه شد و بلافاصله پاس بریده شده خود را برای لی کانگ این ارسال کرد تا توپ را به گوشه دروازه چین بفرستد.

پس از این گل و در شرایطی که قرار بود چین به سمت دروازه حریف حمله کند، برونکو برای دفاع از تفاضل گل تیمش را عقب نگه داشت.

این کره جنوبی بود که به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 87 کیونگ وون کوون به سمت آستانه گل دوم حرکت کرد که دروازه بان چین توپ را از روی خط دروازه رد کرد.

2042517

در نهایت بدون اینکه چین کوچکترین تمایلی برای حمله نشان دهد، یاران سون هیونگ مین آخرین پیروزی را به دست آوردند تا فرصت طلایی را به تایلند بدهند.

در صورتی که تایلند در دیداری که از ساعت 16 آغاز شد، سه گل به سنگاپور بزند، این تیم به مرحله بعد صعود می کند و چین حذف می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی