ژاوی: ارزش خریدهای جدید در زمین مشخص می شود


سرویس خبر شماره: 1837939
اوت 21, 1401 @ 8:51 ب.ظ
10.3 هزار |

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در چارچوب هفته اول لالیگا شنبه شب در نیوکمپ میزبان رایووایکانو خواهد بود و ژاوی امیدوار است عملکرد خوبی را از بازیکنان جدید خود ببیند.
خریدهای جدید بارسا برای تقویت این تیم هزینه های زیادی را برای بارسا به همراه داشته و جنجال های زیادی برای این تیم ایجاد کرده است و هواداران و مدیران این باشگاه امیدوارند با حضور این بازیکنان بتوانند به اهداف خود برسند.
در نشست خبری پیش از این بازی، ژاوی درباره بازی هفته اول بارسا گفت: فردا فصل جدید را با اشتیاق فراوان آغاز می کنیم. ما در رختکن رقابت زیادی داریم. رایو تیم خوبی است و این کار را انجام نمی دهد. بازیکنان مشهوری ندارند، اما آنها در سطح بالایی بازی می کنند “این یک آزمون خوب برای ما پس از یک پیش فصل عالی است.”

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا معتقد است بازیکنان جدید این تیم باید در فصل جدید ارزش خود را در زمین نشان دهند.


وی با اشاره به فعال شدن چهارمین اهرم اقتصادی برای ثبت قرارداد بازیکنان گفت: تلاش می کنیم. همه در این باشگاه احساس خوبی دارند. امروز اهرم چهارم را فعال کردیم و تا فردا قراردادها را ثبت می کنیم. ما خیلی تلاش کردیم، اما از دیدن این تیم کاملاً خوشبین و خوشحالیم.”
سرمربی بارسا درباره خریدهای جدید این تیم افزود: خریدهای بسیار خوبی انجام دادیم اما باید در زمین خود را نشان دهد. ما باید برنده شویم. بازیکنان باید خود را در زمین، در مسابقات و با نتایج خوبی که به دست می آورند ثابت کنند. عملکرد بازیکنان برای ما بسیار مهم است.
این سرمربی کاتالان در ادامه درباره احتمال خرید بازیکنان بیشتر گفت: ما همچنان برنامه ریزی می کنیم تا هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم باید ببینیم تا 31 آگوست چه اتفاقی می افتد. اگر فرصتی برای جذب بازیکن داشته باشیم اقدام می کنیم.
ژاوی درباره جدایی فرانکی دی یونگ از بارسلونا گفت: “او بازیکن مهمی است و من می توانم از او استفاده کنم. باید ببینیم از الان تا 31 آگوست چه اتفاقی می افتد. همیشه احتمال انتقال وجود دارد و نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی