ژاوی در بارسا: یا ممفیس یا اوبا، فروش هر دو ممنوع است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط اقتصادی بارسلونا به گونه ای است که این باشگاه برای رسمی کردن قرارداد چند خرید جدید، ابتدا ژول کنده که قراردادش را امضا کرده اما هنوز ثبت نام نکرده است، سپس مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا که قراردادش را امضا کرده است. به زودی می روند، آنها در بارسا خواهند بود، آنها باید حداقل یک بازیکن را بفروشند.

به همین دلیل بارسا سعی کرد ستاره های دیگر را بفروشد. تا آن زمان، انتقالی که تقریبا قطعی به نظر می رسد، فروش ممفیس دیپای به یوونتوس است. این روزنامه ورزشی می گوید پس از تساوی بدون گل مقابل بارسا در هفته اول فصل، ژاوی به این نتیجه رسید که هر چه گزینه های بیشتری در خط حمله داشته باشد، برای تیمش بهتر است. او به سران بارسا اطلاع داده است که جدایی همزمان ممفیس و اوبامیانگ را نمی پذیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که انتقال ممفیس دیپای به یوونتوس قطعی به نظر می رسد، شایعات اخیر مبنی بر پیوستن پیر امریک اوبامیانگ به چلسی، سرمربی بارسلونا را نگران کرده است. ژاوی نگران از دست دادن دو مهاجم به طور همزمان است و ترجیح می دهد باشگاه به جای فروش همزمان این دو هافبک مانند فرانکی دی یونگ را بفروشد.

سرمربی بارسلونا ژاوی نگران از دست دادن احتمالی دو مهاجم خود، ممفیس دپای و اوبامیانگ است و به باشگاه اعلام کرده است که او تنها حاضر است جدایی یکی از آنها را بپذیرد.

ژاوی می داند که در این فصل، با حضور بازیکنانی مانند بوسکتس، پدری، گاوی، کسیه، پیانیچ و احتمالا برناردو سیلوا در خط هافبک، می تواند با خیال راحت یک هافبک را کنار بگذارد. اما دی یونگ شخصاً قصد جدایی ندارد و تاکنون مانع از تلاش بارسا برای فروش او شده است. اگرچه هر دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و چلسی خواهان ستاره هلندی بودند، اما او همچنان در نیوکمپ است.


سرویس خبر شماره: 1838360
24 اوت 1401 در 00:21
512

0نقطه نظر