ژاوی: رئال مادرید رقیب بزرگی برای ماست

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا می گوید رئال مادرید رقیب اصلی این تیم برای قهرمانی در لالیگا است.


وی در مورد تور پیش فصل آمریکا گفت: از شرایطی که در اینجا داشتیم کاملا راضی بودیم، خیلی خوب تمرین کردیم، اگرچه برخی از تمریناتمان به دلیل گرمای زیاد به پایان رسید. و ما هنوز دو هفته تمرین در بارسلونا داریم.”
سرمربی بارسا با اشاره به وضعیت فرانکی دی یونگ افزود: باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. او در حال حاضر در تیم ما حضور دارد. من از نیکو به عنوان مدافع میانی و رافینیا به عنوان وینگر چپم استفاده کردم. حرف خاصی ندارم. گل برای کاری که در زمین انجام می دهم و همیشه مستقیماً با بازیکنانم صحبت می کنم. “من بسیار خوشحالم که بازیکنان انعطاف پذیر زیادی دارم.”
ژاوی درباره هدف بارسا برای فصل آینده گفت: “من رئال مادرید را یک رقیب مهم و جدی برای خود می بینم. هدف اصلی ما کسب قهرمانی است. زمان نشان خواهد داد که آیا ما کاملا آماده هستیم یا نه، اما هدف ما درخشش است. در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا، و ما باید به دنبال فتح آنها باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1836012
9 مرداد 1401 ساعت 09:57 |
1K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا از ساعت 03:30 یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف نیویورک ردبولز رفت و موفق شد این تیم را 0-2 شکست دهد.
عثمان دمبله و ممفیس دپای دو گل برای این تیم به ثمر رساندند تا روبرت لواندوفسکی پس از انتقال بسیار تبلیغاتی او از بایرن به بارسلونا، دوباره موفق به گلزنی نشد.
ژاوی پس از پایان بازی به سوالی درباره این بازیکن پاسخ داد و گفت: “لوا اینجا خوشحال است. او مسیر خوبی را طی می کند. من هم از او راضی هستم و همه کارکردهایش را به درستی انجام می دهد. او در تمرین همه موقعیت ها را به گل تبدیل می کند.” او می داند که از او چه انتظاری می رود.لوا می خواهد بازیکن محبوبی شود اما گاهی اوقات نمی تواند از توانایی هایش به درستی استفاده کند.