ژاوی: شور و شوق جدیدی در بین هواداران بارسا ایجاد شده است

ژاوی، سرمربی بارسلونا از حمایت پرشور هواداران پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل الچه تشکر کرد.

ژاوی: شور و شوق جدیدی در بین هواداران بارسا ایجاد شده است

سبک بازی بارسا در این بازی
ما برنامه ریزی کرده بودیم که سیستم 3-4-3 را در هنگام حمله با بالده اجرا کنیم. سیستمی که خیلی خوب کار می کرد. هر چند باید اعتراف کنیم وقتی حریف 10 نفره بود کار راحت تری داشتیم. قبل از کارت قرمز، بازی با برتری ما دنبال می شد، اما سختی کشیدیم. اما بعد از اخراج بازیکن حریف، به خصوص در نیمه دوم کار برای ما راحت شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا امشب در ورزشگاه نوکمپ خود به مصاف الچه رفت تا در هفته ششم لالیگا به مصاف این تیم برود. شاگردان ژاوی با دو گل مهاجم اول خود رابرت لواندوفسکی و گل ممفیس دیپای موفق شدند با نتیجه 3-0 بر حریف غلبه کنند.


سرویس خبر شماره: 1844148
سپتامبر 26, 1401 @ 22:04
10.8K امتیاز خبر|

11نقطه نظر

برنامه شلوغ بارسلونا
دو هفته بدون فوتبال؟ این زمان استراحت است. ما تا 18 آبان برنامه بسیار شلوغی داریم و کارمان واقعاً پیچیده است. ما فصل را خیلی خوب شروع کرده ایم و این یک نکته مثبت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی آنسو فاطی
به نظر من او خیلی خوب است. آنسو در ادامه فصل بازیکن مهمی برای ما خواهد بود. برای او برنامه داریم و کم کم او را به ترکیب اصلی اضافه می کنیم اما در توانایی های او تردیدی ندارم.

حضور 85 هزار تماشاگر در نیوکمپ
می توانید شور و شوق هواداران بارسا را ​​در استادیوم و خیابان های شهر احساس کنید. هواداران منتظر ما هستند و ما با فروتنی به کار و تلاش خود ادامه می دهیم. اما اینکه امروز 85 هزار نفر به نیوکمپ آمدند نشان می دهد که شور و نشاط جدیدی در بین هواداران وجود دارد.

بارسلونا اکنون از 6 بازی 16 امتیازی دارد و در صدر جدول لالیگا قرار دارد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی به تمجید از تیمش پرداخت و گفت حضور 85 هزار هوادار در نوکمپ نشان می دهد که شروع قدرتمند بارسا در فصل جدید شور و نشاط جدیدی را در بین آنها ایجاد کرده است.

همبستگی با تیم بارسلونا
انسجام تیم ما عالی است و این به مدیریت خوب کادر فنی در رختکن برمی گردد. به همین ترتیب ادامه خواهیم داد.