ژاوی: ما مدعی قهرمانی لیگ اروپا هستیم

حریف ما رفتار دفاعی خوبی داشت و با ارسال توپ های مستقیم توانست روی دروازه بارسا خطر ایجاد کند. امشب بازی سختی برای هافبک های بارسلونا بود زیرا بازیکنان حریف تمرینات انفرادی و مستقیم را آغاز کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امشب در شرایطی در خانه ویکتوریا پلژن به میدان رفت که ناکامی این تیم در صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی بود. اما شاگردان ژاوی عملکرد خوبی داشتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه 2-4 بر ویکتوریا پلزن غلبه کنند. ژاوی در پایان بازی اعتراف کرد که بازی برای بارسا خیلی سخت بود و حریف موقعیت های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کرد.

خاویر گفت: بازی سختی را پیش رو داشتیم و با وجود اینکه در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم، در مقابل این حریف سرسخت با مشکلات زیادی مواجه شدیم. در طول بازی چندین اشتباه غیرضروری مرتکب شدیم و البته ویکتوریا پلزن تیم پر انرژی است. در این بازی آنها بیش از حد معمول موقعیت های گلزنی روی دروازه ما ایجاد کردند.

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، تیمش را مدعی قهرمانی در لیگ اروپا توصیف کرده است.

ژاوی: ما مدعی قهرمانی لیگ اروپا هستیم


سرویس خبر شماره: 1851398
11 نوامبر 1401 در 01:55
486 امتیاز خبر

0نقطه نظر

حضور در لیگ اروپا؟ بارسلونا یکی از نامزدهای قهرمانی در لیگ اروپا است. هدف ما صعود به فینال این مسابقات و در نهایت بالای سر بردن جام قهرمانی است.

کرنرها و ضربات ایستگاهی ویکتوریا پلژن کار را برای ما در این بازی سخت کرد و البته می دانستیم که حریف سرسختی پیش رو داریم. در مجموع ارزیابی ما از شرایط منفی است. در لیگ قهرمانان باید از فرصت های خود استفاده کنید و بایرن و اینتر از موقعیت خود استفاده کردند و توانستند به دور بعد راه پیدا کنند.

آیا کسی عملکرد را بررسی کرده است؟ او در بارسلونا عملکرد خوبی داشت تا اینکه مصدوم شد. امشب کیسه در زمان از دست دادن توپ و در دوئل های خود با بازیکنان حریف رضایت بخش بازی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی