ژاوی و تایید نامه کومان; این واقعیت بارسلونا است

ژاوی درباره امتیاز ضعیف بارسا گفت:“در برخی از بازی ها حریف کار را سخت می کند. گل در واقع هدیه ما به رایووایکانو بود و سپس آنها نشستند. اگر گل اول را می زدیم همه چیز تغییر می کرد. من نمی خواهم بگویم که تیم مشکل شخصیتی دارد. اما وقتی گل اول را دریافت می‌کنید، بازی کردن برایتان سخت است، فرصت خوبی برای از دست دادن بود، اما باید بلند شوید و ادامه دهید.» در هر صورت ما باید سهمیه را تعیین کنیم.

ژاوی سرانجام پس از چند ماه ادعای رونالد کومان در مورد کیفیت بارسلونا را تایید کرد و گفت باید پذیرفت که واقعیت امروز بارسلونا انتظارات را برآورده نمی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بازی باقی مانده از هفته بیست و یکم لالیگا امشب بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رایووایکانو تیم چهاردهم جدول رفت و در دیدار رفت مقابل میهمان خود با نتیجه شکست خورد. 0-1 برخلاف انتظار. تک گل بازی در دقیقه 7 توسط آلوارو گارسیا به ثمر رسید و بارسلونا با وجود از دست دادن 14 دقیقه در نیمه دوم بازی نتوانست آن را به ثمر برساند.

در حالی که تنها پنج هفته به پایان رقابت ها باقی مانده است، رئال مادرید حتی با یک امتیاز در بازی بعدی خود، شنبه هفته آینده در خانه مقابل اسپانیول، مدعی عنوان قهرمانی خواهد شد.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: ما شایستگی خیلی بیشتری داشتیم اما شخصیت لازم را از خود نشان ندادیم. تلاش کردیم اما توپ وارد دروازه نشد. این بازی شباهت زیادی به بازی مقابل کادیز داشت (باخت 0-1 هفته گذشته) و باید اعتراف کنیم که این واقعیت امروز بارسلونا است. رایو برای بقای خود می جنگید و ما باید از نظر انگیزه به سطح خود می رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد. شرایط سختی داریم اما هنوز سهمیه لیگ قهرمانان را داریم. متأسفانه با این باخت در پنج هفته گذشته کار را برای خودمان سخت کرده ایم.»


سرویس خبر شماره: 1821278 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 02:15 |
7,664 |

0نظرات

ما شخصیت لازم را نداشتیم

بارسا که امیدوار بود فاصله خود را با رئال مادرید صدرنشین با پیروزی در بازی کاهش دهد و قهرمانی خود را به تاخیر بیندازد، پس از قبول ششمین شکست فصل خود با 63 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. این در حالی است که رئال مادرید با 78 امتیاز صدرنشین است.

ژاوی درباره ترس از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت:“نوامبر نهمین ماه بود و ما همیشه این ترس را داشتیم. وضعیت ما اضطراری است و باید این واقعیت را بپذیریم. باشگاه در سطح ورزشی، اقتصادی و ساختاری مشکلاتی دارد. ما از بازی نمی ترسیم، اما “این مشکل را داریم. کمی سخت می شود. شما باید استراحت کنید و سپس روی بازی مقابل مایورکا تمرکز کنید. “ما باید پنج فینال باقی مانده را ببریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی