ژاوی: یامال شبیه مسی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا هفته سی و دوم خود را با پیروزی 4-0 مقابل رئال بتیس به پایان رساند تا فاصله خود را با رئال مادرید به 11 امتیاز برساند و در مسیر صعود به یکی از قوی ترین لیگ های تاریخ خود قرار گیرد.لالیگا. . در پایان این دیدار ژاوی هرناندز از عملکرد شاگردانش راضی است.

با اخراج ادگار گونزالس، سرنوشت این دیدار کاملا به ضرر بتیس تغییر کرد. این بازیکن در دقیقه 33 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و بارسا در 10 دقیقه پس از آن حادثه دو گل به ثمر رساند تا به یک برد آسان برسد. ژاوی در واکنش به اعتراض شدید بتیس به اخراج گونزالس گفت: به نظرم داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت، اشتباه این بازیکن مشخص بود و اخراجش هم درست بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و با ادامه این روند توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، این واکنش درستی بود که باید بعد از شکست هفته گذشته نشان می دادیم، بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

لمینه یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، برای اولین بار در نیمه دوم بازی امشب مقابل بتیس، پیراهن تیم بزرگسالان را بر تن کرد تا جوان ترین بازیکن تاریخ کاتالان ها شود. ژاوی نسبت به آینده این بازیکن بسیار خوشبین است: “به یامال گفتم چیزهای جدیدی را امتحان کند و او انجام داد. اگر به تمرینات او نگاه کنید می بینید که او در آینده چه بازیکن بزرگی می تواند باشد. او می تواند در این بازی گلزنی کند و پاس گل بدهد.” یامان استعداد بازیکنی شبیه مسی را دارد که می تواند دوران درخشانی در بارسا داشته باشد.”

1868860
سرمربی بارسلونا که قهرمانی در لالیگا مهمترین هدف تیمش در این فصل است، از روند فعلی آبی ها ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ما در مسیر درستی قرار دارد و بازی امشب این را ثابت کرد. . تیم ما حتی قبل از حریف 10 نفره شد. او همچنین خیلی خوب بازی کرد.”

در این دیدار شاهد بازگشت دو بازیکن مصدوم بارسلونا بودیم. کریستنسن از ابتدا در ترکیب بود و یک گل به ثمر رساند. دمبله در 20 دقیقه آخر فرصت بازی داشت. ژاوی درباره بازگشت این دو بازیکن گفت: کریستنسن یکی از خریدهای فوق العاده ماست و دلمان برای او تنگ شده بود، عثمان دمبله امشب احساس بسیار خوبی داشت و آمادگی لازم را نشان داد.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از برد امشب به تمجید از ستاره 15 ساله تیمش پرداخت.

ژاوی: یامال شبیه مسی است


سرویس خبر شماره: 1934205
10 مه 1402 در 01:46
17.7 هزار |

0نقطه نظر