ژاکا بیرون، گوندوگان داخل؟ | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

صبح همگی بخیر.

امروز در وبلاگ یک رنگ خط میانی وجود دارد. ابتدا گرانیت ژاکا پس از بازی ناتینگهام فارست در مورد آینده خود صحبت کرد. او به شدت با انتقال به بایر لورکوزن مرتبط شده است. و گفت:

شما آخرین اخبار را در هفته آینده خواهید دانست، مطمئناً فکر می کنم آنها (هواداران) لیاقت این را دارند و من خودم نیز همینطور. ما یک هفته دیگر از این فصل لیگ برتر داریم، اولین چیز این است که می خواهم از آن لذت ببرم و مطمئناً شما بچه ها هفته آینده خواهید دانست که چه اتفاقی برای آینده من می افتد.

اگر هفته آینده بیشتر بدانیم که چه اتفاقی برای آینده من خواهد افتاد، از هواداران به خاطر رفتارشان با من بعد از این مدت سپاسگزار خواهم بود، اگر صادق باشم، انتظار نداشتم. از این بابت سپاسگزارم و می‌خواهم برای آخرین بازی روز یکشنبه‌ام به آنها چیزی برگردانم.

فکر نمی‌کنم برای اینکه بفهمید آنجا چه خبر است نیازی به دکترا در خواندن بین خطوط ندارید. در فوتبال نمی توان 100% مطمئن بود، معاملات ممکن است در آخرین ثانیه از بین برود، اما این به نظر می رسد که او تابستان امسال می رود. جالب است، زیرا او نه تنها در تیم میکل آرتتا (فقط سه بازیکن در این فصل دقایق بیشتری نسبت به او دارند)، بلکه در رختکن نیز حضور دارد. نظر شما درباره ژاکا هرچه باشد، او مرد محبوبی است، تجربه زیادی دارد و خروج او از این نظر خلأ ایجاد می کند.

که ممکن است توضیح دهد که ما چگونه بسیاری از آنها را می بینیم داستان هایی در مورد علاقه به ایلکای گوندوگان من سیتی. قرارداد او در تابستان تمام می‌شود و طبق گزارش‌ها ما سخت برای او تلاش می‌کنیم. سیتی می‌خواهد او بماند، بارسلونا نیز علاقه‌مند است، بنابراین انجام آن کار آسانی نخواهد بود و این یکی از آن‌هایی است که من احساسات بسیار کمی در آن دارم.

در 32 سالگی او به سختی یک جوجه بهاری است، و وقتی سن و سال هافبک فعلی ما را در نظر می گیریم، این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. ژاکا 30 ساله است، پارتی در ژوئن 30 ساله می شود، جورجینیو 31 ساله، محمد الننی 30 ساله است. دقیقاً سن بازنشستگی نیست، اما قطعاً جوان تر نمی شود. من می‌دانم که ما دنبال دکلان رایس (24) و مویزس کایسدو (21) هستیم که تا حدودی می‌توانیم این موضوع را برطرف کنیم، اما ما تجربیات سخت زیادی با جذب بازیکنان در مراحل پایانی زندگی‌شان داشته‌ایم، یا آنها را ضربه زده‌اند. یک سن خاص و سقوط از یک صخره استعاری، که سخت است کمی نگران نباشیم. نه حداقل به این دلیل که مطالبات حقوقی او قابل توجه خواهد بود، و این جایی است که ما در گذشته با مشکل مواجه شده ایم.

گفتنی است، او بازیکن فوق العاده ای است که در این فصل در فرم عالی بوده است. اگر ژاکا برود، تجربه او را با بازیکنی جایگزین می‌کنید که – تا پایان این ماه – همه آن‌ها را در من سیتی برده است (حتی با ستاره بزرگی که با موفقیت آنها همراه است). همانطور که ما سعی می کنیم تیمی بسازیم که بتواند فصل آینده با لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا کنار بیاید، هوش و کیفیت او بسیار بسیار مفید خواهد بود. واقعیت این است، همانطور که مدام می گوییم، به یک تیم بزرگتر نیاز داریم تا گزینه های بهتری به سرمربی بدهیم تا چرخش عادی تر شود. شما به بازیکنانی نیاز دارید که آماده بازی باشند و او قطعا یکی از آنها خواهد بود.

البته سیتی می‌تواند قرارداد طولانی‌تری را به او پیشنهاد دهد، بارسلونا می‌تواند مقصد جذابی باشد اگر اهرم‌های اقتصادی بیشتری برای کشیدن پیدا کند، بنابراین این امر بسیار دور از اطمینان است. این نشان می دهد که بازیکنی با مشخصات او چیزی است که آرتتا در آن موقعیت افسانه ای ‘چپ 8’ به دنبال آن است. او در این فصل فابیو ویرا را در آنجا امتحان کرده است که تاثیر کمی داشته است، اما – بر اساس آنچه تاکنون از بازیکن سابق پورتو دیده‌ایم – خطر بزرگی برای تصمیم‌گیری او در آینده این پست خواهد بود. شاید یک خرید از نوع گوندوگان به او زمان بیشتری برای پیشرفت پس از اولین فصل بسیار ضعیف در باشگاه بدهد.

نکته دیگری که به ذهنم می‌رسد این است که داستان‌هایی درباره نحوه آموزش مجدد امیل اسمیت رو در آن موقعیت ممکن است دقیق باشد، اما شاید آنطور که ما انتظار داشتیم موفق نبوده باشد. هر اتفاقی که با شماره 10 ما می‌افتد، کمبود دقیقه‌های او بلندتر از هر چیز دیگری صحبت می‌کند، و به‌طور فزاینده‌ای دشوار است که ببینیم او چگونه وضعیت فعلی‌اش را تغییر می‌دهد.

در هر صورت، گوندوگان پیوند جالبی است، اما با توجه به اینکه فصل هنوز به پایان نرسیده است، من انتظار ندارم که به زودی چیزی در این مورد روشن شود – مگر اینکه در مورد ماندن او در منچستر باشد (که به نظر من احتمالاً بهترین است. نتیجه احتمالی). به هر حال این یکی برای پشت مشعل است، در حال حاضر.

به نظر می رسد تابستان طولانی و داغ شایعات نقل و انتقالاتی وجود خواهد داشت. ما نیازهایی داریم و همچنین لیست بلندبالایی از بازیکنانی که ممکن است در دسترس باشند. بیایید امیدوار باشیم که ادو و ریچارد گارلیک تلفن هایشان را شارژ کنند. بدیهی است که همه آن را در طول فصل خارج از فصل، اینجا و در آرسبلاگ نیوز پوشش خواهیم داد.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. یک خوب.

https://arseblog.com/2023/05/xhaka-out-gundogan-in/ منبع: