ژورنو حقیقتی را در مورد علاقه لیورپول به ستاره ای که من سیتی را شگفت زده کرد به اشتراک می گذارد

به نظر می رسد که لیورپول پس از باز شدن پنجره در ژانویه به بازار بازگردد، اگرچه بسیار بعید است که در آن زمان نگاه آنها به لوئیس اوپندا معطوف شود.

کریستین فالک به اشتراک گذاشت که احساس RB لایپزیگ بدون شک در آینده مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی مانند لیورپول قرار خواهد گرفت، اگرچه تصور اینکه هیچ لباسی تا زمانی که بند آزادسازی 69.1 میلیون پوندی بلژیکی شروع شود دشوار است.

اگر او بتواند عملکرد فوق‌العاده‌اش در آلمان را در این فصل تقویت کند – نه اینکه به یک گل فوق‌العاده که مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده است – فقط زمان زیادی است که پیشنهادات از همه طرف شروع شود.

لایپزیگ در حال حاضر کمی آرام است، زیرا تابستان آینده هیچ بند آزادسازی فعالی برای لوئیس اوپندا وجود ندارد. روزنامه نگار BILD در ستون خود برای CaughtOffside نوشت.

از سال 2025 شروع می شود و من شنیدم که کمی بالاتر از 80 میلیون یورویی است که در جاهای دیگر گزارش شده است. من مطمئن هستم که باشگاه هایی مانند لیورپول او را زیر نظر خواهند داشت.

شما قبلاً با Dominik Szoboszlai دیده اید که آنها تجربه مثبتی با بازیکنان RB Laipzig داشته اند. همچنین شایان ذکر است شباهت سبک بین این دو باشگاه، که مشخصا به نفع لیورپول است.

اوپندا در بازی مقابل بایرن مونیخ واقعاً خوب کار کرد، او در آنجا گل زد، بنابراین می بینید که او در چه سطحی می تواند بازی کند. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا تلاش چشمگیری را در برابر منچسترسیتی به ثمر رساند.

اما لایپزیگ تلاش خواهد کرد تا او را وادار کند که پس از تابستان آینده بماند، اگرچه تابستان بعد از آن اگر کسی با مقدار پول مناسب در را بزند، شانسی ندارند. البته باشگاه‌های انگلیسی یکی از گروه‌هایی هستند که می‌توانند آن را بپردازند.»

اوپندا در حال حاضر بیش از 7 گل قابل احترام در 11 بازی برای Die Rotten Bullen در این دوره جمع آوری کرده است.

در اینجا به Empire of the Kop به عنوان بهترین سازنده محتوای باشگاهی (لیگ برتر) رای دهید: جوایز محتوای فوتبال یا در X با پیوند X با یک کلیک Empire با: من در The_FCAs به @empireofthekop رای می‌دهم در بهترین ایجادکننده محتوای باشگاهی (لیگ برتر)

بیشتر بخوانید: Graeme Souness می گوید یورگن کلوپ به تازگی از الکس فرگوسن با حرکت “مسلط” تقلید کرده است

بیشتر بخوانید: “منابع لیورپول روشن هستند”: بن جاکوبز اخبار نقل و انتقالات عصر را حذف می کند، هواداران جالب خواهند بود

با توجه به عدم شفافیت در مورد مدت زمان حضور مو صلاح در آنفیلد، بحثی وجود دارد که باشگاه در حال بررسی گزینه های بلندمدت در پست جناح راست باشد.

در حالی که ما مطمئن هستیم که تصمیم گیرندگان در L4 از پتانسیل ستاره لایپزیگ آگاه هستند، او دقیقاً برای آن موقعیت خاص مناسب نیست.

با وجود افرادی مانند داروین نونز، کودی گاکپو و دیوگو جوتا که مستقیماً در میانه راه هستند، اینطور نیست که ما در این زمینه به شدت نیاز به تقویت داشته باشیم.

🤩 بررسی EOTK FPL Gameweek 7 🤩: فاجعه برای لیورپول، کاپیتان واتکینز؟ انباشته شدن جراحات…



https://www.empireofthekop.com/2023/10/07/journo-truth-liverpool-interest-monster-stunned-man-city/ منبع: