ژورین تیمبر در میان علاقه لیورپول در مورد فعالیت نماینده خود صحبت می کند

در میان علاقه منچستریونایتد و لیورپول، تیمبر می‌تواند یکی از چندین تلفات احتمالی باشد که تیم استخدام به رهبری یورگ اشمادکه می‌تواند از آن در تابستان استفاده کند.

الوار
ژورین تیمبر همچنین می تواند در پست دفاع راست بازی کند – چیزی که مطمئناً برای لیورپول جذاب خواهد بود – (عکس از کلایو برانسکیل/گتی ایماژ)

با این حال، ناکامی در جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا (با کسب رتبه سوم پس از قهرمان فاینورد و مقام دوم PSV) به این معنی است که تیم هلندی ممکن است مجبور به انجام برخی تماس‌های مالی سخت شود.

ژورین تیمبر هنوز آینده خود را در لیگ برتر هلند متعهد نکرده است و به طور بالقوه تابستان امسال درها را برای علاقه مندان باز می کند.

بیشتر بخوانید: “آرزو او را پذیرفت” – TV2 Sport journo می‌گوید هدف لیورپول به باشگاهش گفته است که خواهان انتقال آنفیلد است.

بازیکن آژاکس اعتراف کرد که ایجنت او مذاکراتی با این باشگاه داشته است، اگرچه آخرین اعتراف او – در نظراتی که فابریزیو رومانو در توییتر منتشر کرده است – می تواند به عنوان تشویق تلقی شود.

ویرجیل ون دایک قبلاً در مورد مردی که با هلند در رختکن مشترکش در رختکن مشترک است صحبت کرده و گفته است: من هرگز در سن تیمبر آنقدر خوب نبودم، او فقط 21 سال دارد… من فقط می توانم او را تحسین کنم. مطمئنم پتانسیل او بسیار بالاست.»

ژورین تیمبر درباره آینده خود: «به هر حال در آژاکس خواهم ماند؟ مطمئن نیستم، نمی‌توانم آن را بمانم». 🚨⚪️🔴 #انتقالات

لیورپول مطمئناً توجه خواهد کرد، ممکن است تصور شود، اگر گزارش های قبلی (استاندارد عصر) پیوند دادن این جفت کاملاً گسترده نبود.

بیشتر بخوانید: فلوریان پلتنبرگ می گوید در آخرین تحولات، انتقال هافبک لیورپول اکنون بسیار بعید است

آیا زمان آن است که لیورپول از مشکلات آژاکس استفاده کند؟



https://www.empireofthekop.com/2023/06/12/timber-speaks-agent-activity-amid-liverpool-interest/ منبع:

من در حال حاضر در حال مذاکره با آژاکس نیستم. نماینده من چند بار صحبت خوبی داشت، اما اینطور نیست که ما در حال حاضر در مورد چیزی صحبت کنیم…»، به Vandaag Inside گفت. pic.twitter.com/bMy6GLRRsG