کابوس آلمان تایید شد: ورنر جام جهانی را از دست داد

اما در این بازی اتفاقی افتاد که علاوه بر لایپزیگ، تیم ملی آلمان را نیز شوکه کرد. تیمو ورنر مهاجم آلمانی که در تابستان از چلسی به لایپزیگ پیوست، در بازی مقابل شاختار مصدوم شد و لنگان از زمین خارج شد.

در بیانیه باشگاه لایپزیگ آمده است: تیمو ورنر شب گذشته در پیروزی ما مقابل شاختار دونتسک از ناحیه مچ پا آسیب دید. اسکن های انجام شده روی پای او امروز نشان داد که متأسفانه تیمو ورنر رباط مچ پای چپ پاره شده است و به همین دلیل او دچار پارگی خواهد شد. خارج از عمل.” پایان سال 2022 دور از انتظار خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با اعلام رسمی باشگاه لایپزیگ، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نمی تواند در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر شرکت کند.

کابوس آلمان تایید شد: ورنر جام جهانی را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته لایپزیگ در ورشو شبی درخشان و تاریخی را برای این باشگاه پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر به عنوان تیم دوم گروه خود پس از رئال مادرید راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود. پیروزی مقابل شاختار دونتسک اوکراین.

تیمو ورنر امروز تست پزشکی را پشت سر گذاشت و مشخص شد که رباط مچ پاش پاره شده و در نتیجه این مهاجم آلمانی برای مدت قابل توجهی نمی تواند به میدان برود. باشگاه لایپزیگ با اعلام این خبر اعلام کرد که ورنر تا پایان سال 2022 نمی تواند فوتبال بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1851710
12 نوامبر 1401 ساعت 7:40 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر