کابوس برای بارسا؛ سه بازیکن مصدوم شدند



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1844926
01 مهر 1401 ساعت 09:18
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در دیدارهای داخلی که شب گذشته برگزار شد، سه بازیکن بارسلونا مصدوم شدند.

کابوس برای بارسا;  سه بازیکن مصدوم شدند


اما مهمترین اتفاق شب گذشته برای بارسلونا و ژاوی هرناندز رخ داد، شاید در بازی فرانسه مقابل اتریش که شاگردان دیدیه دشان موفق شدند با نتیجه 2-0 پیروز شوند.
در حالی که تنها 23 دقیقه از شروع این بازی می گذشت و هر دو تیم بدون گل به کار خود ادامه می دادند، ژول کنده مصدوم شد و شرایط وی به گونه ای بود که نتوانست به حضور خود در زمین ادامه دهد و ویلیام سالیبا جایگزین وی شد.
دشان پس از پایان بازی تایید کرد که این بازیکن مصدومیت عضلانی دارد و بعد از این مسابقه ارزیابی و تست های لازم از او انجام خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسابقات باشگاهی به دلیل شروع تعطیلی مسابقات ملی تعطیل شد و بازیکنان به اردوی تیم های ملی خود اضافه شدند تا آخرین دیدارهای قبل از شروع جام جهانی 2022 را در قطر برگزار کنند. .
در یکی از این بازی ها دیشب هلند در لهستان به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل آن ها پیروز شود اما با وجود این برد شرایط مطابق میل آنها پیش نرفت.
فرانکی دی یونگ که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت، در نیمه اول دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه مجبور به ترک زمین شد.
اما این پایان ماجرا نبود و در حالی که تنها هفت دقیقه از شروع نیمه دوم می گذشت، این بار ممفیس دیپای بود که مصدوم شد و نتوانست به حضور خود در زمین ادامه دهد.