کابوس پرتغال: غیبت رونالدو در تمرین سلسائو

پرتغال فردا در لیسبون در دیداری دوستانه به مصاف نیجریه می رود و سپس راهی قطر می شود. اولین بازی پرتغالی ها در جام جهانی 24 نوامبر برابر غنا خواهد بود. با توجه به مشکل معده رونالدو، بعید به نظر می رسد که او فردا در بازی دوستانه مقابل نیجریه به میدان برود. تیم ملی پرتغال تاکنون اطلاعات رسمی در این باره منتشر نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این در حالی است که رونالدو این روزها در آستانه جام جهانی جنجال بزرگی را پشت سر می گذارد که بعد از مصاحبه جنجالی اش با پیرز مورگان گریبان او را گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو در تمرین امروز حضور نداشت زیرا تیم ملی پرتغال قبل از اعزام به قطر برای حضور در جام جهانی 2022، تمرینی را در لیسبون برگزار کرد. دلیل غیبت رونالدو از تمرینات پرتغال بیماری معده است و گفته می شود کریستیانو از التهاب معده و روده یا التهاب معده رنج می برد که منشأ ویروسی دارد.


سرویس خبر شماره: 1853910
25 نوامبر 1401 در 10:17 ب.ظ
34.9 هزار |

9نقطه نظر

کریستیانو رونالدو چند روز مانده به آغاز جام جهانی قطر به دلیل مشکل معده تمرین امروز تیم ملی پرتغال را از دست داد.

کابوس پرتغال: غیبت رونالدو در تمرین سلسائو

تیم ملی پرتغال احتمالا از مصاحبه رونالدو در آستانه جام جهانی راضی نیست زیرا در بدترین زمان ممکن بیشترین فشار را بر ستاره اصلی خود و احتمالا دیگر بازیکنان پرتغالی وارد خواهد کرد.

رونالدو که امشب و فردا مصاحبه اش با پیر مورگان به طور کامل پخش می شود، اتهامات تندی را متوجه مدیران منچستریونایتد و اریک تنهاچ سرمربی آنها کرده است و گفته می شود شیاطین سرخ دیگر او را در این تیم نمی خواهند.