کادیز 0-2 اتلتیکو: تیم سیمئونه نمی خواهد مدعی باشد


سرویس خبر شماره: 2007858
19 مارس 1402 در 9:10 ب.ظ.
1.6 هزار |

7نقطه نظر

اتلتیکو مادرید در روز بیست و هشتم لالیگا با نتیجه 2-0 مغلوب کادیز شد.

کادیز 0-2 اتلتیکو: تیم سیمئونه نمی خواهد مدعی باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب روز بیست و هشتم لالیگا با شکست مقابل کادیز نتیجه عجیبی برای اتلتیکو مادرید به دست آمد!

تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه در دیدار خارج از خانه مقابل تیم رده هجدهم لالیگا شکست خورد که یکی از شانس های دست دوم سقوط در لالیگا است.

1999729

در این دیدار که با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید، گل اول کادیز در دقیقه 24 توسط خوانامی به ثمر رسید. پس از دو پاس کوتاه، توپ وارد محوطه جریمه اتلتیکو مادرید شد و خوانمی با ضربه سر روی پاس روبن سوبرینو در کنار دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

بازی در نیمه اول با برتری 1–0 کادیز به پایان رسید و با وجود اینکه دیگو سیمئونه نیمه دوم را با جدایی سائول نیگز، ممفیس دیپای و رودریگو دپاول آغاز کرد، نیمه دوم نیز شانس چندانی برای آنها نداشت.

کادیز گل دوم را مدیون اشتباه گابریل بود که پاس بلند خاوی هرناندز از زمین خودی با ضربه سر ناکام ماند. این توپ در محوطه جریمه در اختیار خانمی قرار گرفت و او در موقعیت تک به تک موفق شد دروازه یان اوبلاک را باز کند.

1999727

اتلتیکو تا پایان این دیدار از گل کادیز بازماند و در نهایت با قبول شکست با 55 امتیاز باقی ماند و در رده چهارم لالیگا قرار گرفت. کادیز همچنان 22 امتیاز در رده هجدهم دارد.

با این شکست، اتلتیکو بیش از پیش از کورس قهرمانی فاصله گرفت و حالا با فاصله 11 امتیازی از صدرنشین رئال مادرید فاصله دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی