کاراگر می‌گوید یکی از جنبه‌های شکست LFC از نیوکاسل، کلوپ را نگران خواهد کرد

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

این یک پیروزی حیاتی برای ما بود و فاصله بین ما و نیوکاسل در رده چهارم را به شش امتیاز کاهش داد و ما هنوز یک بازی در پیش داریم.

خط دفاعی ما در این فصل بسیار ضعیف نبوده است، اما اکنون برای اولین بار از ماه اکتبر، پیاپی دروازه های لیگ را بسته نگه داشته ایم – چیزی که مطمئناً معتقدیم سرمربی سابق بروسیا دورتموند را به جای نگرانی او را خوشحال می کند!

گل‌های داروین نونز و کودی گاکپو به قرمزها کمک کرد تا در این فصل مقابل تیم ادی هاو با پیروزی 2-1 در بازی برگشت در آنفیلد در ماه آگوست، دبل کنند.

به گفته جیمی کاراگر، اگرچه لیورپول دیروز سه امتیاز بزرگ مقابل نیوکاسل در سنت جیمز پارک کسب کرد، اما هنوز چیزهایی وجود دارد که یورگن کلوپ را نگران می کند.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/19/carragher-liverpool-klopp-worry/ منبع:

ما مطمئناً درک می کنیم که مدافع سابق قرمزها از کجا آمده است، اما پس از اینکه شاهد کارهایی که کلوپ با شماره 1 ما بعد از بازی انجام داد، این بازیکن آلمانی چندان نگران به نظر نمی رسید.

با این حال، بازی به هیچ وجه آسان نبود، نیوکاسل 10 نفره تا انتها مبارزه کرد و آلیسون بکر را مجبور به دفع های متعدد در سطح جهانی کرد تا دروازه تیمش را تمیز نگه دارد.

آلیسون بهترین بازیکن لیورپول بوده است. کلوپ به این موضوع نگاه خواهد کرد و هنوز چیزهایی وجود دارد که او را نگران می کند. کاراگر در مورد تفسیری برای Sky Sports گفت (اتاق چکمه).

بیشتر بخوانید: اسطوره قرمزها برای ستاره 24 ساله لیورپول در برابر رئال مادرید “مشکل” پیش بینی کرد.