کاراگر نگرانی زیادی برای لیورپول پیش از دیدار منچسترسیتی دارد

جیمی کاراگر یک نگرانی بزرگ پیش از دیدار لیورپول مقابل منچسترسیتی در روز شنبه ناهار دارد.

دو تیم برتر لیگ برتر در اتحاد با تنها یک امتیاز از هم جدا می‌شوند.

تیم یورگن کلوپ با بازگشت چهار بازیکن به تمرینات قبل از بازی تقویت شده است، اما علیرغم اخبار مثبت مصدومیت، کاراگر نگران این است که آبی های آسمانی ترنت الکساندر-آرنولد را هدف قرار دهند که احتمالاً به عنوان دفاع راست برای لیورپول شروع می شود.

جایی که کلوپ و کادر مربیگری اش یک پازل تاکتیکی تعیین کننده بازی در مقابل یکی از تیم های کلاس سیتی دارند، حفظ تعادل مناسب بین وظایف هجومی و دفاعی ترنت است. نگرانی من حتی در مورد تیم‌های ضعیف‌تر است که درست نبوده است.» کاراگر در تلگراف (از طریق اتاق چکمه) نوشت.

“آخرین بازی خارج از خانه لیورپول در لیگ برتر مقابل لوتون تاون بود که آنها خوش شانس بودند که با تساوی فرار کردند. بهترین بازیکن لوتون در آن روز کیدوزی اوگبنه بود که از همان سوت اول دستور حمله به فضای سمت چپ لیورپول را داشت. این یک موضوع باقی می‌ماند – یک استراتژی آسان و قابل استفاده برای مدیران مخالف که ضعفی را برای بهره‌برداری شناسایی می‌کنند، به‌ویژه هنگام ضدحمله. وقتی ابراهیما کوناته در دفاع میانی بازی می‌کند، کلوپ کسی را دارد که می‌تواند موقعیت الکساندر-آرنولد را در خط میانی پوشش دهد، اما این یک راه‌حل ناقص باقی می‌ماند. فرم خارج از خانه لیورپول تا کنون ضعیف است، برخلاف رکورد 100 درصدی آنها در آنفیلد.

بیشتر بخوانید: “این کاری است که او انجام می دهد” – جان بارنز به مرد “باورنکردنی” لیورپول بزرگترین تعارف می کند

گواردیولا در این زمینه تلاش خواهد کرد. تصادفی نیست که گریلیش یکی از بهترین بازی‌های خود را در پیراهن منچسترسیتی در ماه آوریل مقابل لیورپول انجام داد و از فضا و زمانی که در سمت چپ در اختیارش گذاشته بود لذت برد و در دوئل‌های یک به یک از الکساندر-آرنولد بهتر شد. ”

حریفان اغلب شماره 66 ما را به دلیل ضعف های ظاهری دفاعی او هدف قرار می دهند.

این فارغ التحصیل آکادمی از اواخر فصل گذشته در پست دفاع کناری وارونه به کار گرفته شده است و زمانی که لیورپول مالکیت توپ را در اختیار دارد او را وارد خط میانی می کند.

این به ملی‌پوش انگلیسی اجازه می‌دهد تا توانایی پاس‌های استثنایی خود را بیشتر به نمایش بگذارد، اما در هنگام ضدحمله، دفاع ما را نیز تا حدودی کش می‌دهد.

جای تعجب نیست که ببینیم گواردیولا این منطقه از زمین را هدف قرار می دهد، زیرا تیم های زیادی در جناح چپ طعم موفقیت را چشیده اند، اما امیدواریم الکساندر-آرنولد بتواند فردا به چند نفر ثابت کند که اشتباه می کنند.

او از نظر ما بسیار بیشتر از آنچه که سزاوارش است انتقاد می شود، اما ما مطمئن هستیم که او می تواند به قرمزها برای کسب سه امتیاز بزرگ کمک کند.

🗓️10 بازی در 33 روز: اعتبار قهرمانی لیورپول در مرحله دور بی امان تا سال 2023 مورد آزمایش قرار می گیرد.

https://www.empireofthekop.com/2023/11/24/carragher-liverpool-concern-man-city-clash/ منبع: