کارت بی دلیل: ستاره واقعی ممکن است در ال کلاسیکو نباشد


سرویس خبر شماره: 1970993
15 اکتبر 1402 در 7:35 ب.ظ.
2.8K |

0نقطه نظر

آنچلوتی بیشتر نگران شد

آنتونیو رودیگر در جریان بازی رئال مقابل اوساسونا کارت زرد گرفت تا رئال و آنچلوتی را نگران کند. او ممکن است ال کلاسیکو را از دست بدهد.

کارت بی دلیل: ستاره واقعی ممکن است در ال کلاسیکو نباشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو رودیگر در بدترین زمان ممکن برای رئال مادرید دردسرساز شده است. این مدافع میانی آلمانی در بازی امروز رئال مقابل اوساسونا در دقیقه 40 به دلیل خطا روی تورو کارت زرد گرفت و چهارمین کارت زرد او در این فصل بود.

اگر رئال مادرید در دفاع وسط با بحران بزرگی مواجه نمی شد، احتمالاً این کارت زرد جلب توجه نمی کرد، اما شرایط متفاوت است. شرایط رئال در این پست آنقدر بحرانی است که کارلو آنچلوتی را مجبور به ایجاد تغییرات اساسی در سازمان دفاعی و ترکیب خط دفاعی خود کرده است. مثلا امروز شوامنی در این پست در کنار رودیگر بازی می کرد.

1937120

حالا زوج شوامنی در قلب خط دفاعی رئال در خطری بزرگ با کارت زرد بی دلیل به مصاف آنچلوتی می روند. رئال هفته آینده در سانچز پیزخوان به مصاف سویا می رود و بازی بعدی آنها در لالیگا، ال کلاسیکو حساس مقابل بارسلونا خواهد بود.

اگر رودیگر در دیدار مقابل سویا کارت زرد دریافت کند، محروم می شود و در ال کلاسیکو حضور نخواهد داشت. این می تواند آنچلوتی را در سازماندهی خط دفاعی تیمش در برابر غول های کاتالونیایی با مشکل حل نشدنی مواجه کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی