کارت های آرتتا – چمن زینچنکو

صبح. یک شنبه سریع برای شما

همانطور که انتظار می رفت، میکل آرتتا در مورد تناسب اندام بوکایو ساکا کمی اظهار نظر می کرد و فقط می گفت که او برای بازی فردا “در رقابت” است. تلاش‌هایی صورت گرفت تا او را کمی گستردگی‌تر در مورد وضعیت نشان دهند، اما او کار معمول خود را انجام داد و کارت‌هایش را آن‌قدر نزدیک به سینه‌اش بازی کرد که اکنون 9 الماس بالای نوک سینه‌اش را خالکوبی می‌کند.

یک تصویر برای شما وجود دارد.

در جای دیگر، تایمز با اطمینان گزارش داد که ساکا برای فردا “مناسب” اعلام شده است، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم. هیچ یک از این دو نتیجه برای من غافلگیر کننده نخواهد بود، اما اثبات آن زمانی خواهد بود که اخبار تیم فردا منتشر شود. یا زمانی که افرادی که در روز بازی بیرون از هتل تیم اردو زده اند، حضور یا عدم حضور ساکا را گزارش می دهند. یا زمانی که یکی از حساب‌های فانتزی فوتبال که امروز به نوعی اخبار تیم را ساعت‌ها قبل از بازی‌ها در اختیار دارد، توییتی انجام می‌دهد که مردم را به وجد می‌آورد/ناامید می‌کند (در صورت لزوم حذف کنید).

توماس پارتی در ترکیب خواهد بود و فراتر از آن به نظر نمی رسد چیز دیگری برای گزارش دادن وجود داشته باشد. من به معجزه مارتینلی امیدوار بودم، بازگشت به تمرینات قبل از یک بازی بزرگ که ویژگی های او در آن بسیار مفید باشد، اما فکر نمی کنم این احتمال وجود داشته باشد. از آرتتا حتی در مورد او سؤال نشد، که باعث می شود فکر کنم غیبت او در این مرحله فقط خوانده شده است.

به هر حال، در وبلاگ فردا که پیش‌نمایش بازی را در اینجا مشاهده می‌کنیم، در مورد همه این موارد بیشتر توضیح می‌دهیم.

در همین حال، الکساندر زینچنکو در مورد آرسنال و من سیتی، بازی هایی که در دوران حضورش به عنوان بازیکن سیتی در آن بازی کرده بود، منعکس کرده است. و او گفت:

بازی در اینجا به عنوان بازیکن سیتی همیشه لذت بخش بود. جدا از جمعیت شگفت انگیز، آنها همیشه چمن شگفت انگیزی در زمین داشتند. بازی کردن در اینجا لذت بخش است. به خاطر نمی آورم که به خاطر کیفیت زمین بازی در اینجا دچار گرفتگی شده باشم.

نمی دانم چرا این باعث خنده ام شد، اما واقعاً اینطور شد. من نظری را در مورد تماشاگران شگفت‌انگیز دریافت می‌کنم – البته الان این جمعیت او هستند – اما این ایده که تنها نکته مثبت دیگری که او می‌تواند در مورد آرسنال به آن اشاره کند، فرش معروف است. من فقط این ایده را دوست دارم که چمن بی کیفیت باعث گرفتگی عضلات زینکی می شود.

میکل، امروز بعدازظهر هیچ الکساندر زینچنکو در تیم نبود. آیا این یک تصمیم تاکتیکی بود، استفاده از تاکهیرو تومیاسو در آن موقعیت برای حضور بیشتر شما، در حالی که در طرف دیگر دویدن های متداخل بن وایت به بوکایو ساکا اجازه می دهد تا در آن جیب های حمله داخلی که در آن بسیار خطرناک است، عمل کند؟

«نه. او بیرون رفت تا خودش را گرم کند، اما این علف‌های بدی هستند و او نتوانست ادامه دهد.»

گفتمان پیرامون زینچنکو در این فصل بسیار جالب بوده است. مثل همیشه، چیزهایی را که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید با کمی نمک می‌گیرید (به هر حال، مقدار بسیار کوچک‌تری که به نظر نمی‌رسد کسی دیگر از توییتر استفاده کند، یا حداقل من به ندرت کسی را می‌بینم که قبلاً به آن مراجعه می‌کرده است، و من دارم تقریباً هیچ پاسخی به هر چیزی نمی‌دهد، مگر اینکه از طریق عملکرد جستجو جستجو کنم)، اما او یک بازیکن کلیدی برای مدیر باقی می‌ماند.

ما کمی در مورد او در پادکست پیش نمایش Patreon صحبت می کنیم، و اینکه چقدر برای ما مهم است که از پشت بازی کنیم و بین خطوط حریف شکسته شویم، و در حالی که یکی دو لحظه در این فصل وجود داشته است، فکر می کنم آگاهی بیشتری از طرف وجود دارد. او با توجه به وظایف دفاعی خود. بدیهی است که این قوی ترین نقطه او نیست، اما من از این بحثی که در بیرون دیده ام مبنی بر اینکه او در این فصل واقعا ضعیف بوده است، کمی متحیر شده ام. به هر حال، امیدواریم فردا چمن مورد پسند او باشد و او بتواند به ما کمک کند تا یکی از تیم های قدیمی اش را پشت سر بگذاریم.

اگر به چیزی برای گوش دادن نیاز دارید، پادکست پیش‌نمایش Patreon اینجا است، و در جاهای دیگر من کاری را با دوستم Rog از Men in Blazers انجام دادم که می‌توانید در زیر تماشا کنید. در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.

https://arseblog.com/2023/10/artetas-cards-zinchenkos-grass/ منبع: