کارشناس: کمک داور دربی خود VAR بود!

ابراهیم میرزابیگی: کار کمک داور عالی بود و گل استقلال از موقعیت امنی به ثمر رسید.
حیدر سلیمانی: گل کاملا درست بود و نشان از کار عالی کمک داور دوم داشت. این صحنه کاملاً VAR بود و اگر در جام جهانی بود توسط کمک داور ویدیویی بررسی می شد اما او تصمیم درستی گرفت. روزبه چشمی با آخرین مدافع پرسپولیس هم خط بود و به نظرم آفساید نبود.
نوزر رودنیل: بازیکنی که جلو افتاد با مدافع هم خط بود. درست است که دست بازیکن استقلال جلو بود اما دست آفساید حساب نمی شود.
غلامرضا جباری: از فیلمی که داریم خیلی سخت است که نظر بدهیم، اما اگر بخواهیم با توجه به تحلیل های دقیقی که در مسابقات جام جهانی انجام شده بررسی کنیم، به نظر می رسد که شانه آقای روزبه چشمی در آفساید است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدحسین زاهدی فرد که در کنار سعید قاسمی و محمدجواد مداح قضاوت این دیدار را بر عهده داشت روز نسبتاً آسانی را پشت سر گذاشت اما این دیدار نیز مانند دربی های گذشته با صحنه های سوال برانگیز داوری همراه بود.


سرویس خبر شماره: 1860368
29 دسامبر 1401 @ 7:48 ب.ظ
7.1 هزار |

0نقطه نظر

گل جنجالی استقلال و پرچمی که برافراشته نشد;

📌توپ به دانیال اسماعیلی فر (مشکوک پنالتی – دقیقه 7)

گل تساوی استقلال در شرایطی بود که قرمزها معتقد بودند روزبه چشمی در موقعیت آفساید قرار دارد و مداح باید گل او را مردود می دانست.

📌 تساوی استقلال (مشکوک آفساید – 30 دقیقه)

✅ یکابراهیم میرزابیگی: توپ به سینه بازیکن برخورد می کند و هند به حساب نمی آید.
حیدر سلیمانی: توپ به سینه بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و کرنر داور درست بود.
نوزر رودنیل: توپ به قفسه سینه بازیکن برخورد کرد، اما با وجود اینکه به دست برخورد کرد، هند نبود زیرا دست بازیکن در وضعیت عادی قرار داشت. شاید دست بازیکن جلو بود اما دست جزء اعضای بدن نیست که آفساید باشد.
غلامرضا جباری: اشتباهی رخ نداد و توپ به سینه بازیکن پرسپولیس برخورد کرد.


به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهرورد 99 پایتخت در شرایطی به پایان رسید که برخلاف تصور اهالی فوتبال، بازی جذاب و هجومی دو تیم ارائه شد و چهار گل به ثمر رسید.

رای هیات داوری دربی 99 توسط کارشناسان داوری بررسی شد.

کارشناس: کمک داور دربی خود VAR بود!

کارشناسان داوری در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” به تحلیل این دو صحنه پرداختند و نظرات خود را بیان کردند:

اولین صحنه در دقیقه 7 رخ داد که در ادامه اولین موقعیت جدی استقلال، آبی پوشان معتقد بودند که محمدحسین زاهدی فرد باید سوت می زد و اعلام پنالتی برای استقلالی ها کردند.