کارشناس یکی از جنبه های نقل و انتقالات تابستانی لیورپول را مورد انتقاد قرار می دهد

ستاره سابق آرسنال معتقد است که فروش سنگالی روی مرسی سایدی‌ها تأثیر گذاشته است و این انتقال دوباره برای گاز گرفتن آنها برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار مدعی است که ستاره “محبوب و مورد احترام” لیورپول “باید از هم اکنون فوتبال را شروع کند”. خروج تابستان محتمل است

قرمزها در این فصل برای ثبات تلاش کرده‌اند و در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند و در حال حاضر از هر دو جام اتحادیه و لیگ حذف شده‌اند.

گرگ ها کار را برای لیورپول سخت خواهند کرد و تلاش خواهند کرد تا از این بازی لیگ برتر نتیجه بگیرند. من سرمربی آنها را دوست دارم و فکر می کنم آنها در این آخر هفته قرعه کشی کنند.”

لیورپول در جام حذفی به راحتی وولوز را شکست داد، اما آنها باید در لیگ برتر حضور داشته باشند. آنها در فصل گذشته بازی های پرفشاری زیادی انجام دادند و این موضوع به آنها رسیده است. آنها با مصدومیت و کمبود فرم هزینه را می پردازند و در حال حاضر در فضای بدی قرار دارند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

پل مرسون لیورپول را به دلیل “تصمیم بد” آنها در فروش سادیو مانه به بایرن مونیخ در تابستان مورد انتقاد قرار داد و معتقد است یورگن کلوپ “در یک لحظه او را بازخرید”.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/02/pundit-slams-liverpool-summer-transfer-business/ منبع:

شاگردان کلوپ تنها دو هفته پیش در جام حذفی در همان زمین برنده 1-0 بودند، اما این بازیکن 54 ساله معتقد است که قرمزها این بار درگیر درگیری سخت تری هستند. پیش بینی تساوی 1-1

نمی توان انکار کرد که شماره 10 سابق ما یک استعداد در سطح جهانی است و دیدن جدایی او ضربه بزرگی بود – به خصوص برای مبلغ کمی 35 میلیون پوند.

“من از ابتدا این را گفتم – فروش سادیو مانه تصمیم بدی بود.” مرسون به Sportskeeda گفت (از طریق Rousing The Kop). اگر او دوباره برای فروش می آمد، در یک لحظه او را پس می گرفتند. او بخش بزرگی از آن تیم بود و اعتباری را که شایسته آن بود دریافت نکرد. لیورپول یکی از بهترین بازیکنان خود را به سختی به قیمتی فروخت و دوباره برای گاز گرفتن آنها برمی گردد.

مصدومیت لوئیس دیاز و دیوگو جوتا (دو بازیکنی که می توانند مانند مانه در بال چپ عمل کنند) مطمئناً به تلاش ما برای موفقیت یک بار دیگر در این فصل کمک نکرد، اما با بازگشت شماره 20 ما به آمادگی جسمانی در هفته های آینده، در کنار بابی فیرمینو و ویرجیل ون دایک، امید این است که بتوانیم کمپین را با قدرت به پایان برسانیم.

مرسون همچنین به دیدار لیورپول در لیگ برتر انگلیس با وولوز در مولینوکس در روز شنبه نگاه کرد.