کارلوس کی روش در آستانه تمدید قرارداد!

این مربی 69 ساله سابقه طولانی دارد و در چهارمین جام جهانی متوالی خود در قطر که سومین جام جهانی با ایران بود به میدان رفت و به سرعت دومین دوره همکاری با ایرانی ها را به پایان رساند. این سرمربی پیش از این هدایت مصر و کلمبیا را بر عهده داشت. در سطح باشگاهی، او کار خود را از اسپورتینگ آغاز کرد و دو بار در منچستریونایتد و یک فصل در رئال مادرید دستیار فرگوسن بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از محرومیت ایران از جام جهانی 2022 قطر تا به امروز، قطعا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نامی از کارلوس کی روش برای ادامه کار به عنوان سرمربی تیم ملی مخابره نکرده اند. این مربی باتجربه پرتغالی به عنوان گزینه ای برای معرفی قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا.

کارلوس کی روش از ابتدا یکی از این نام ها بود و حتی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در فینال این رقابت ها دعوت شد. همانطور که می دانیم اخیرا تماس های کی روش و مسئولان فوتبال قطر شدت گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1867335
8 فوریه 1401 @ 20:47 |
8.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

شکایت از یک روزنامه پرتغالی

البته در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال توافق کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال قطر برای قبول مدیریت تیم ملی فوتبال این کشور به گوش می رسید.

کارلوس کی روش در موقعیتی عالی برای هدایت قطر قرار دارد، کشوری که اخیراً میزبان جام جهانی بوده است. فدراسیون این کشور پس از حضور ناامیدکننده در جام جهانی با سه شکست، قرارداد فلیکس سانچز اسپانیایی را تمدید نکرد و خیلی زود شروع به بررسی نام های متعددی برای این کار کرد.

روزنامه پرتغالی اوجوگو در خبری از امضای قریب الوقوع قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال قطر خبر داد.

کارلوس کی روش در آستانه تمدید قرارداد!