کاریوس، خیلی ممنون و خدا خیرت بده!


سرویس خبر شماره: 2025064
10 ژوئن 1403 ساعت 04:33
778 امتیاز خبر

0نقطه نظر

لوریس کاریوس دروازه بان سابق لیورپول و چند بازیکن دیگر نیوکاسل یونایتد را ترک می کنند.

کاریوس، خیلی ممنون و خدا خیرت بده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد پنج بازیکن نیوکاسل یونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد. علاوه بر پل دامت و مت ریچی، دو اسطوره باشگاه که در مجموع 428 بازی برای باشگاه لیگ برتری انجام دادند، لوریس کاریوس نیز از این تیم جدا خواهد شد. نیوکاسل امروز رسما اعلام کرد.

دروازه بان سابق ماینتس و لیورپول در ژانویه 2023 به نیوکاسل پیوست و دو بار برای تیم اصلی به میدان رفت: یکی در فینال جام لیگ 2023 و آخرین بار در بازی لیگ برتر مقابل آرسنال در فوریه.

2028073

ادی هاو سرمربی این تیم گفت: “من می خواهم از همه بازیکنانی که در این تابستان ما را ترک می کنند تشکر کنم. همه آنها به روش خود به ما کمک زیادی کردند و مطمئن هستم که هواداران با من موافق هستند. برای آنها در قدم بعدی آرزوی موفقیت می کنم.”

قضاوت بازیکنان بر اساس عملکرد و گل‌هایشان آسان است، اما سهم پل و مت به‌ویژه در این سال‌ها به باشگاه واقعاً بی‌اندازه بوده است. آنها تأثیر زیادی بر پیشرفت ما به عنوان یک تیم متحد و به عنوان یک باشگاه بزرگ داشته اند.

دارن ایلز، مدیرعامل باشگاه نیز گفت: پل، مت، لوریس، کل و جف در طول مدتی که در اینجا بودند، حرفه‌ای بی‌نقص بوده‌اند و برای هر یک از آنها آرزوی موفقیت دارم.» آنها می دانند که درهای پارک سنت جیمز همیشه به روی آنها باز است.

مجله اخبار فوتبال خارجی