کار امباپه: منو با خودت ببر!


سرویس خبر شماره: 2005079
8 مارس 1402 در 12:36 ب.ظ |
740

0نقطه نظر

تمام دنیا دیوانه رئال هستند

انتقال قریب الوقوع کیلیان امباپه به رئال و پروژه ورزشی رشک برانگیز رئال باعث شده تا بسیاری از ستاره های فوتبال علاقه خود را برای پیوستن به رئال ابراز کنند.

کار امباپه: منو با خودت ببر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه به رئال نزدیک است و چیزی تا اعلام نهایی انتقال او باقی نمانده است. او دو هفته پیش به ناصر الخلیفی و سپس کادر فنی و هم تیمی هایش خبر جدایی اش از پاری سن ژرمن را داده بود و با وجود اینکه چیزی در مورد مقصد بعدی اش نگفته بود، اما به گفته تیمش، با رئال پیش قرارداد امضا کرد. از اواخر آذرماه شروع شده و این روزها در حال مذاکره درباره جزئیات هستند.

1994844

آس امروز در این باره نوشت که پس از قوت گرفتن احتمال انتقال امباپه به رئال، بسیاری از ایجنت های معروف با این باشگاه تماس گرفتند و ستاره های خود را به رئال پیشنهاد دادند. این نشریه مادریدی می نویسد اکنون ستاره های جهان بیش از گذشته مشتاق بازی برای رئال هستند و البته مجذوب پروژه ورزشی باشگاه مادریدی شده اند. تیمی که با انتقال امباپه و حضور ستارگانی چون بلینگهام و وینیسیوس قوت خواهد گرفت.

آس همچنین نوشت که بازیکنان بزرگ دوستان ستارگان رئال نیز به تماس های خود برای پیوستن به رئال ابراز علاقه کرده اند. این موج جدید به دلیل انتقال امباپه و پروژه بزرگ و بلندپروازانه ورزشی در نظر گرفته شده توسط رئال مادرید است.

مجله اخبار فوتبال خارجی