“کار بیشتری میتونیم انجام بدیم؟” – تحلیلگر کلیدی تصمیم به ترک لیورپول – لیورپول اف سی را توضیح می دهد

در نهایت این بازیکنان هستند که تمام اعتبار را می گیرند. آنها در زمین بازی تصمیم می گیرند و از آن لحظه استفاده می کنند.

کینگستون که در نقش فعلی خود به مراکش کمک کرد تا سال گذشته به اولین کشور آفریقایی تبدیل شود که به نیمه نهایی جام جهانی صعود می کند، همچنین توضیح داد که چگونه پسران توپ را تشویق می کند تا لیورپول را در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برتری دهند. با بارسلونا در سال 2019

پسران توپ در مونیخ مانند ماشین‌های تمرین‌شده بودند که توپ را خیلی سریع به بازی بازمی‌گرداندند. بعد از صحبت با کارکنان آنها متوجه شدیم که این یک تاکتیک عمدی بوده است. آنها یک ریتم تند می خواستند تا ما را از فشار دادن آنها بازدارد.

او در اواخر سال 2020، اندکی پس از کمک به این باشگاه برای کسب اولین قهرمانی در لیگ برتر، قرمزها را ترک کرد، در حالی که اندی ماسی، رئیس بخش خدمات پزشکی، کریستوفر روربک، ریچی پاتریج و خوزه لوئیس رودریگز نیز در همان زمان ترک کردند.

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 7 می 2019: دیووک اوریگی، بازیکن لیورپول، به ثمر رساندن گل چهارم با هم تیمی‌هایش در جریان بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی دوم بین باشگاه لیورپول و بارسلونا در آنفیلد جشن می‌گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کینگستون یادآور شد: «ما به تازگی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ 3-0 مغلوب بارسلونا شده بودیم، پس از اینکه در اکثر موارد با آنها بازی کردیم.

این توصیه البته جواب داد، اوکلی کاننیر 15 ساله، که اکنون مهاجم زیر 21 ساله های قرمزها است، به سرعت توپ را به ترنت الکساندر-آرنولد داد قبل از اینکه او به برنده معروف دیووک اوریگی کمک کند.

“کار بیشتری میتونیم انجام بدیم؟ شما می توانید دوباره بروید و سعی کنید بارها و بارها آن را به دست آورید، اما همیشه تجربه کار در خارج از کشور، کار در سطح بین المللی و به چالش کشیدن خودم به شیوه ای متفاوت وجود داشته است.

کینگستون اولین بار در سال 2012 به لیورپول پیوست و به همراه مارک لیلاند، تحلیلگر تیم اصلی پس از بازی، قبل، حین و بعد از بازی، دستیار یورگن کلوپ، پیتر کراویتز، از نزدیک همکاری کرد.

یورگن کلوپ و کادر مربیگری او سال گذشته تصمیم گرفتند قراردادهای جدیدی را با این باشگاه ببندند، اما تغییرات زیادی در بین پشت صحنه ها وجود دارد.

سنت هلنس، انگلستان - چهارشنبه، 2 اکتبر 2019: مدیر فوتبال لیورپول، مایکل ادواردز، در جریان مسابقه گروه E لیگ جوانان یوفا بین تیم های زیر 19 ساله های لیورپول اف سی و زیر 19 سال اف سی سالزبورگ در پارک لانگتری.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“خانواده نیز برای من بسیار مهم است. دختر ما پاپی رز در آن زمان دو ساله بود و بهترین زمان برای آن بود، در حالی که او جوان و سازگار است. این بدان معنا بود که او می‌توانست چنین تجربه‌ای داشته باشد و به همراه حمایت بزرگ همسرم لیا، می‌توانستیم خاطرات فوق‌العاده‌ای را به عنوان یک خانواده خلق کنیم.»

“چه آن [the goal] بدون دخالت ما اتفاق می افتاد، هرگز نمی دانید، اما دوست دارید فکر کنید که شاید آن دانه را کاشته اید و نقش کوچکی در یک لحظه تاریخی ایفا کرده اید.»

https://www.thisisanfield.com/2023/01/what-more-can-we-do-key-analyst-explains-decision-to-leave-liverpool/ منبع:

در بارسلونا برعکس بود، پسران توپ بسیار کند بودند. یک ضربه گل یک دقیقه و یک ضربه ایستگاهی 30 تا 45 ثانیه طول می کشد.

او گفت: «وقتی به آنچه که به دست آورده بودیم، به نظر می رسید که لحظه مناسبی برای ترک است. بی بی سی اسپورت.

ما به آنها گفتیم که آنها مرد دوازدهم هستند، که آنها بازی را تماشا نمی کنند، آنها در بازی بودند.

با نگاهی به گذشته، می‌توانستیم ببینیم که عمدی بوده است. بارسلونا تیمی بود که به جای تیمی که به یورگن کمک می کرد، سرعت کمتری برای بازی داشت. [Klopp] شدت.

بنابراین مربیان و آنالیزورها با مدیر کیت که در روزهای بازی در آنفیلد از آنها مراقبت می کرد، این کار را به عهده گرفتند تا به پسران توپی خود ویدیویی نشان دهیم که چگونه می توانند به تیم کمک کنند.

از آن زمان، تعدادی دیگر از اعضای مهم کارکنان تصمیم به ادامه کار گرفته اند، که مهمترین آنها مدیر ورزشی مایکل ادواردز در سال گذشته است، در حالی که جانشین او جولیان وارد و مدیر تحقیقات یان گراهام نیز در سال 2023 از این کار جدا خواهند شد.

لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 11 اکتبر 2022: یورگن کلوپ (L) سرمربی لیورپول و پپین لیندرز دستیار سرمربی لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی روز چهارم لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین گلاسکو رنجرز و لیورپول FC .  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

دلیل جدایی هریسون کینگستون، رئیس سابق تجزیه و تحلیل پس از بازی لیورپول، ممکن است توضیح دهد که چرا او تنها عضو اصلی کادرفنی نیست که در سال های اخیر باشگاه را ترک کرده است.

ما از آنجا بیرون آمدیم و سرمان را خاراندیم که چگونه با آن امتیاز به پایان رسیدیم، اما تماشای آن خاطره بازی یک شانزدهم آخر ما مقابل بایرن مونیخ دو ماه قبل را در ذهنمان زنده کرد.

کینگستون که اکنون مدیر عملکرد فدراسیون فوتبال مراکش است، می‌گوید که تصمیم به ترک لیورپول را گرفته است، زیرا احساس می‌کرد به هر چیزی که می‌توانست با این باشگاه داشته باشد، دست یافته است.