کار تکراری شهاب تعویض و امتیاز

شاگردان کیشوردا تا دقیقه 61 موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و چند ثانیه بعد شهاب زاهدی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در خط حمله پوشکاش قرار گرفت و ورود او به مسابقه سرنوشت آنها را تغییر داد.

1729163

تیم فوتبال پوشکاش از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز (به وقت ایران) و در حالی که شهاب زاهدی مانند بازی های قبلی در ترکیب نبود و نیمکت نشین بود و این یکی از هفته های هفته بود، در ورزشگاه وارکارت به مصاف تیم دسته ششم کیشوردا رفت. 25 مسابقه. لباس لیگ برتر مجارستان.

شهاب زاهدی که انگیزه زیادی برای درخشش دوباره به عنوان یار تعویضی پوشکاش داشت، در دقیقه 78 با فشار بر دروازه بان حریف که منجر به اشتباه او در مهار توپ شد، روی یک پاس عبوری توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. و یک ضربه از پهلو با پای چپ به گل رسید و دروازه کیشوردا را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1898570
12 آوریل 1402 ساعت 5:30 بعد از ظهر
1.2K |

0نقطه نظر

زاهدی دوباره پوشکش را نجات داد.

پوشکاش مهاجم ایرانی توانست به عنوان یار تعویضی مقابل کیشوردا گلزنی کند.

کار تکراری شهاب تعویض و امتیاز

پوشکاش مهاجم ایرانی در بیست و دومین بازی این فصل لیگ برتر مجارستان در روزی که مقابل کیشوردا گلزنی کرد و کارت زرد گرفت، هفتمین گل خود را به ثمر رساند و در رده پنجم جدول گلزنان لیگ برتر مجارستان قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهاب زاهدی در آخرین بازی آکادمی پوشکاش مقابل اویپست که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، توانست عملکرد موثری داشته باشد و گلزنی کند و امروز نیز در دیدار مقابل کیشوردا و در شرایط تیمش با دو گل عقب افتادن، بازگشت تیمش را آغاز کرد.

پوشکش که پس از گل شهاب زاهدی به بازی هجومی خود ادامه داده بود، با بازی مستقیم و دروغین مدافع کیشوردا در دقیقه 84 صاحب یک پنالتی شد که آرتم فاوروف آن را به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت شاگردان پوشکاش در روز گلزنی زاهدی موفق شدند در خارج از خانه مقابل کیشوردا به تساوی 2 بر 2 دست یابند و 37 امتیازی شوند و در رده سوم جدول لیگ برتر مجارستان باقی بمانند.