کار سخت یک پرسپولیسی برای دایی شدن علی!

شهریار که در زمان آقای گل شدنش در فوتبال ایران به دلیل فیزیک بدنی و قدرت هجومی با علی دایی مقایسه می شد، برای انجام چنین مقایسه ای باید خیلی بهتر از آنچه تاکنون در ضربات سر نشان داده ظاهر شود. باید دید مقانلو با گلزنی مقابل مس می تواند جایگاهش را در افکار موریس باز یابد یا سرمربی پرتغالی در شروع نیم فصل و نقل و انتقالات متفاوت فکر می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

داشتن مهاجمی با هیکل و سبک بازی شهریار مغانلو آرزوی هر سرمربی در مسیر قهرمانی است. مهاجمی تقریبا شکست ناپذیر در دوئل های هوایی و با پاهای چشمگیر روی زمین. با این حال مهاجم مطرح سپاهانی آنطور که باید و شاید در این فصل برای تیمش خوش درخشیده ظاهر نشده و با فرصت های گاه و بیگاه خود هواداران تیمش را آه کرده است.

شهریار که با زدن گل ابتدایی مقابل نفت MIS خیال تیمش را راحت کرد، در بازی مقابل پیکان چند موقعیت ایده آل برای گلزنی داشت اما به راحتی از دست داد. شهریار در نیمه اول بازی می توانست از روی پاس احمدزاده گل اول تیمش را به ثمر برساند اما ضربه آرام آن بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. فرصت طلایی اما ضربه ایستگاهی بود که مغانلو از روی پاس عرضی زکی پور به ثمر رساند اما او با سهل انگاری توپ را رها کرد تا سپاهان حداقل یک امتیاز کسب کند.