کاسمیرو: من با توخل مخالفم. همه چیز از صفر شروع می شود


سرویس خبر شماره: 1819150 |
22 جولای 1401 ساعت 16:01 |
1080 |

0نظرات

ما به حمایت هواداران نیاز داریم

کاسیمیرو بدون جایگزین: در اینجا، ما یک تیم نزدیک به هم هستیم و هر بازیکن مهم است. در همان بازی با ختافه همه دیدند که فادا والورده و کاماویگا چقدر خوب عمل کردند. یک بازی اگر من نباشم، بازیکنان دیگری هستند که می توانند جای من را به خوبی پر کنند. ما تیم بزرگی داریم و این قبلا ثابت شده است.»

برنامه رئال مقابل چلسی: ما در اینجا در مورد برنامه های خود صحبت نمی کنیم. ما قطعا دارایی هایی داریم و سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم. قبلا هم گفته بودم که به نتیجه مسابقه توجه نمی کنیم. بازی بهترین نمایش فصل ما بود و فردا بازی متفاوتی است. ما شدیدا به حمایت هوادارانمان نیاز داریم.»

سوت مقابل بیل در بازی مقابل ختافه: وقتی او علیه بازیکنی سوت می زند، در واقع علیه همه هم تیمی هایش است. من با سوت های اعتراضی موافق نیستم و نیستم. بیل تاریخ رئال را ثبت کرده است و دوست دارم هواداران فردا تیم را تشویق کنند.

شانس دو برابر رئال: اینجا، در رئال، شما محکوم به بردن همه جام ها هستید. متأسفانه کوپا دل ری را از دست دادیم و اکنون مهمترین بخش فصل را برای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برده ایم. از ابتدای فصل، هدف ما کسب این جام ها بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید هفته گذشته در استمفوردبریج توانست در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-3 مقابل چلسی پیروز شود و گام بلندی به سوی نیمه نهایی بردارد. رئال شنبه شب نیز ختافه را شکست داد تا با فرم عالی به بازی بازگردد. از سوی دیگر چلسی با 6 گل لیگ برتر ساوتهمپتون را شکست داد تا برای بازی مقابل رئال آماده شود.

کاسیمیرو ستاره رئال معتقد است که برخلاف توصیه سرمربی چلسی، آنها باید بدون توجه به نحوه پیروزی در بازی فردا وارد زمین شوند.

کاسیمیرو، هافبک دفاعی برزیلی رئال مادرید امروز در نشست خبری درباره وضعیت این تیم گفت: به هیچ وجه نمی توان به نتیجه بازی اتکا کرد.توماس توخل، سرمربی چلسی امروز گفت که آنها شانس زیادی مقابل ما نداشتند اما فکر می کنم باید طوری وارد زمین شویم که انگار در بازی رفت پیروز نشده ایم. همه چیز از صفر شروع خواهد شد و ما واقعاً در بازی فردا به هواداران خود نیاز داریم.”

نتایج خوب پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو: هیچ کس شکست را دوست ندارد، به خصوص در ال کلاسیکو. شکست در ال کلاسیکو اتفاقی است که رخ داد اما مهم فرم تیم بعد از آن بازی بود و توانستیم سه بار پیاپی پیروز شویم. تکرار می کنم که شکست در ال کلاسیکو اصلا چیز خوبی نبود.

کریم بنزما: کریم فقط تعداد گل هایش را افزایش داده و همچنان همان ستاره تاثیرگذار است. گل های کریم به طرز باورنکردنی افزایش یافته است و او بازیکنی است که در تاریخ رئال مادرید ثبت شده است. هر روز درخشش کریم را در تمرینات می بینیم. بنزما در حال حاضر مهمترین بازیکن رئال است و من افتخار می کنم که در کنار او بازی می کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی