کاش اسم مسی روی پیشانی ام خالکوبی نمی شد!

مایک جیمز، چهره سرشناس کلمبیایی در اینستاگرام، از خالکوبی نام لیونل مسی بر روی پیشانی خود پشیمان است.
به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر باعث خوشحالی بسیاری از هواداران این تیم و هواداران لیونل مسی در سراسر جهان شده است.
این بازیکن نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی کشورش داشت و گل هایی که به ثمر رساند باعث شد تیم لیونل اسکالونی پس از سال ها دوباره رویای قهرمانی در جام جهانی را داشته باشد.
جامبز یکی از فوتبال دوستان غیرآرژانتینی بود که از این موضوع بسیار خوشحال شد و تصمیم گرفت به شیوه خودش و کمی متفاوت از دیگران از مسی قدردانی کند.

1787333

مایک جیمز، چهره سرشناس کلمبیایی در اینستاگرام، از خالکوبی نام لیونل مسی بر روی پیشانی خود پشیمان است.

کاش اسم مسی روی پیشانی ام خالکوبی نمی شد!


سرویس خبر شماره: 1862488
12 ژانویه 1401 در 1:22 ب.ظ
10.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پشیمانی اینفلوئنسر کلمبیایی:

او نام مسی را به نشانه سه قهرمانی آرژانتین در جام جهانی روی پیشانی و سه ستاره خود خالکوبی کرد و علیرغم همه انتقادها از این کار خوشحال شد و گفت: من به کسی آسیبی نزدم و کارم غیرقانونی نبود. »
با این حال، پس از چند روز به نظر می رسد که او چندان از این شادی غیرعادی خوشحال نیست. جامبز با اشاره به واکنش هایی که دریافت کرد، گفت: از انجام این خالکوبی پشیمان هستم، به جای اینکه احساس مثبتی داشته باشم، احساسات منفی زیادی را چه شخصا و چه به عنوان خانواده به من دست داد. فکر نمی کردم بگویم. چنین چیزی خیلی زود چون به آن افتخار می‌کردم، اما حالا کاش اسم مسی را روی پیشانی‌ام خالکوبی نمی‌کردم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی