کامرانی فر: فدراسیون تصمیم می گیرد نه کمیته فنی

کامرانی فر با اشاره به اینکه فدراسیون باید در خصوص سرمربی تیم ملی به همه جوانب نگاه کند، گفت: فدراسیون فوتبال به جز کمیته فنی به مسائل مختلفی نگاه می کند. اسکوچیچ و دستیارانش تا پایان جام ملت ها قرارداد دارند و فدراسیون باید تمام این مشکلات مالی و سهام را در نظر بگیرد و منابع مالی را تامین کند. این مسائل باید در نظر گرفته شود. مسائل زیادی وجود دارد که فدراسیون باید آنها را بررسی کند و بعد تصمیم بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی با تاکید بر اینکه نظر نهایی بر عهده فدراسیون است، گفت: امیدواریم عزیزان کمیته فنی جمع بندی کنند و تصمیم خود را کتبا با ذکر دستور جلسه به ما اعلام کنند تا فدراسیون فوتبال باشد. در اولین جلسه با حضور هیات مدیره حضور داشتیم تا نظر خود را اعلام کنیم و ضمن احترام به نظر کمیته فنی، تصمیم گیری نهایی را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال واگذار کردیم. این اختیار در اختیار مجدی و هیات رئیسه فدراسیون است تا درباره تغییر سرمربی تیم ملی اظهار نظر کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کامرانی فر در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در بخشی از گفت و گوی خود درباره نظر مشورتی کمیته فنی مبنی بر اخراج اسکوچیچ صحبت کرد. وی در این خصوص گفت: طبق قانون اساسی انتخاب سرمربیان تیم ملی بر اساس نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و کمیته فنی فقط می تواند نظر خود را اعلام کند. نظر نهایی، نظر فدراسیون و هیئت رئیسه است.


سرویس خبر شماره: 1833138
21 جولای 1401 ساعت 01:14
5.2 هزار |

0نقطه نظر

فدراسیون فوتبال باید همه جوانب را بسنجد

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نظر نهایی درباره سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال است.