کامرون بیرن هیوز، دروازه بان زیر 18 ساله های منچستریونایتد شانس کمی برای بازی در خارج از زمین پیدا می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


صحنه های باورنکردنی در Carrington روز شنبه زمانی که کامرون بیرن هیوز، دروازه بان تعویضی منچستریونایتد زیر 18 سال برای بازی خارج از زمین قرار گرفت، صحنه های باورنکردنی بود.

اولین بازی این بازیکن 16 ساله برای تیم زیر 18 ساله های منچستریونایتد به عنوان یک موقعیت خاص به حساب می آید زیرا در بال چپ به جای دروازه منچستریونایتد به میدان رفت.

با برتری 3-0 یونایتد مقابل میدلزبورو، آدام لارنس قبلاً چهار بازیکن تعویضی خود را معرفی کرده بود که تنها بایرن هیوز را روی نیمکت باقی گذاشته بود که جک کینگدون و اشتون میسین مصدوم شدند.

پس از خروج کینگدون به دلیل آسیب دیدگی شانه، برن-هیوز با خوشحالی در حال تغییر لباس بیرونی در کنار زمین بود، اما معرفی او به تعویق افتاد زیرا لارنس در ابتدا تصمیم گرفت به تیمش اجازه دهد تا بازی را تنها با 10 نفر تماشا کند.

اما با مصدومیت اضافی میسین، لارنس مجبور شد ماشه را بکشد و اولین بازی خود را در پنج دقیقه پایانی به برن هیوز بدهد.

دروازه بان طبیعی مستقیماً با یک دریبل از جناح چپ وارد عمل شد و سپس سرعت بازی را کم کرد و با یک پاس ساده مالکیت توپ را حفظ کرد.

تنها با هشت بازیکن طبیعی در زمین، یونایتد در مراحل پایانی مسابقه عقب نشست و در یک پیروزی قانع کننده که آنها را در لیگ شکست نخورده، کلین شیت خود را حفظ کرد.

دیدن دروازه‌بانی که در خارج از زمین بازی می‌کند یک اتفاق غیرقابل تصور نادر است، زیرا لیگ برتر تنها یک بار چنین موقعیتی داشته است.

دیوید جیمز، دروازه بان مشهور سابق تیم ملی انگلیس، یک بار از دروازه بیرون کشیده شد تا به عنوان مهاجم برای رقبای یونایتد، منچستر سیتی، در دیداری که اتفاقاً در مقابل میدلزبورو نیز بازی کرد، بازی کند.

در آخرین مسابقه فصل 2004/05، استوارت پیرس، سرمربی، دیوانه وار تاس را با جانشینی نیکی ویور، دروازه بان تعویضی و انتقال دیوید جیمز به سمت مهاجم علیرغم داشتن یک مهاجم طبیعی روی نیمکت در جان مکن، پرتاب کرد.

این حرکت در نهایت نتیجه ای نداشت و منچسترسیتی بازی را 1-1 مساوی کرد و نتوانست به اروپا راه یابد.

نزدیک‌تر به خانه، هواداران یونایتد عشق فابیان بارتز را برای حضور در زمین به یاد خواهند آورد.

در سال 2001، الکس فرگوسن تصمیم گرفت به دروازه بان فرانسوی فرصتی برای تحت تاثیر قرار دادن زمین در طول تور پیش فصل باشگاه در آسیا بدهد.

بارتز در دقایق پایانی جای رود ون نیستلروی را گرفت و پس از اولین لمس خود، تماشاگران را با یک جوز هندی خیره کرد.

با نگاهی به عقب تر، دروازه بان یونایتد، ری وود، بیهوش شد و در یک برخورد اولیه در فینال جام حذفی 1957 دچار شکستگی استخوان گونه شد. در زمان بدون تعویض، جکی بلانچفلاور نیمه مدافع به سمت دروازه رفت و به طور قابل توجهی با وجود مصدومیت، وود بعداً به زمین بازگشت تا به عنوان یک وینگر بازی کند، اگرچه گفته می شود که تاثیر کمی داشته است.

بیرن هیوز با پیوستن به یک جمعیت برجسته، امیدوار است که مسیر حرفه ای بارتز و وود را با بالا بردن جام لیگ برتر با یونایتد دنبال کند.



https://thepeoplesperson.com/2024/02/26/manchester-united-u18s-keeper-cameron-byrne-hughes-gets-rare-chance-to-play-outfield-276635/ منبع: