کامل ترین تیم لیگ زیر نظر ساپینتو

* بازیکن زیر که به صورت قرضی در تیم دیگری حضور داشت تمرینات خود را از سر گرفت:
19- آرش رضاوند.

با حضور محمد محبی در استقلال نام او در لیست بزرگسالان این تیم قرار خواهد گرفت. او در حال حاضر 23 سال و 7 ماه سن دارد و برخلاف تصور برخی از هواداران استقلال، آبی ها نمی توانند او را در لیست بازیکنان زیر 25 سال قرار دهند و طبق قوانین لیگ برتر باید در لیست بازیکنان تیم استقلال قرار بگیرد. لیست بزرگسالان چون بازیکنی برای حضور در لیست زیر 25 سال باید فصل قبل برای این تیم بازی کرده باشد.

محمد محبی آخرین فردی است که نامش در گوشه و کنار باشگاه استقلال شنیده می شود. ستاره بوشهری سپاهان پس از حضور ناموفق در سانتا کلارا بار دیگر به لیگ برتر بازگشت تا این بار با لباس آبی ظاهر شود. سال منتهی به جام جهانی انگیزه این بازیکن را برای حضور در فهرست نهایی اسکوچیچ افزایش داد.

* در حال حاضر این افراد در لیست زیر 25 سال قرار دارند:
1- صالح حردانی، 2- ابوالفضل جلالی، 3- عزیزبک امانوف.

* بازیکنان فوق از لیست سال قبل در ترکیب ماندند. بازیکنان جدید زیر نیز در فهرست بزرگسالان حضور دارند:
13- سجاد شهبازاده، 14- رضا میرزایی، 15- سید محمد حسینی، 16- پیمان بابایی، 17- کاوه رضایی، 18- محمد محبی.


سرویس خبر شماره: 1837035
15 اوت 1401 در 2:15 ب.ظ
34.5 هزار امتیاز خبر|

24نقطه نظر

استقلال با محیبی برای دفاع از قهرمانی

در صورت امضای قرارداد با محمد محبی، تنها یک جای در لیست بزرگسالان استقلال خالی خواهد بود که احتمال جدایی برخی بازیکنان از این تیم را افزایش می دهد.

* در حال حاضر لیست بازیکنان بزرگسال به شرح زیر است:
1- سید حسین حسینی، 2- محمدحسین مرادمند، 3- رافائل سیلوا، 4- روزبه چشمی، 5-عارف غلامی، 6- زبیر نیک نفس، 7- مهدی مهدی پور، 8- سعید مهری، 9- جعفر سلمانی، 10- آرمان رمضانی، 11- کوین یاماگا، 12- ارسلان مطهری.

در حال حاضر فهرست زیر 25 سال استقلال یک جای خالی دارد و زیر 23 سال این تیم 3 جای خالی دارد.

به گزارش “ورش سه”، چیزی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده اما استقلال همچنان در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعال است تا به درخواست ریکاردو ساپینتو پاسخ دهد. سرمربی پرتغالی مهره های زیادی برای هدایت تیمی مستحکم در لیگ بیست و دوم در اختیار دارد و همین مشکل می تواند به او کمک کند تا اهدافش را در زمین پیاده کند.

به این ترتیب، اگر استقلالی ها در آینده یا در بازار زمستانی قصد جذب بازیکنی را داشته باشند، او تنها یک پست برای تکمیل کادر بزرگسالان خود خواهد داشت، مگر اینکه قبل از پایان بازار نقل و انتقالات یکی از بازیکنان فوق الذکر آبی ها انتخاب شود.

همچنین شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی برخی از بازیکنان استقلال شنیده می شود. گفته می شود پس از قطعی شدن انتقال محبی به ترکیب ساپینتو، یکی از عناصر هجومی این تیم جدا می شود تا استقلال حداقل 2 جای خالی برای نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد تا در صورت لزوم ساپینتو بدون مشکل تیمش را تقویت کند. .

با حضور محبی اکنون لیست بازیکنان بزرگسال آبی ها به 19 نفر می رسد. طبق قوانین هر تیم لیگ برتری می تواند از 20 بازیکن بزرگسال، 4 بازیکن زیر 25 سال و 9 بازیکن زیر 23 سال در تیم خود استفاده کند. لیست 33 بازیکن

در ضمن لیست زیر 25 سال آبی ها با سه بازیکن زیر تکمیل می شود اما این تیم همچنان می تواند تا 3 بازیکن زیر 23 سال دیگر جذب کند.

* لیست 23 سال استقلال به شرح زیر است:
1- علیرضا رضایی، 2- سینا سعیدی فر، 3- امیرعلی صادقی، 4- امید حامدی فر، 5- محمدحسین زواری، 6- سوبان خاقانی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آرش رضوند بازیکنی است که قصد جدایی از استقلال را دارد و مدیران فولاد همچنان به دنبال این بازیکن هستند. گفته می شود آرمان رمضانی و ارسلان مطهری از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دریافت کرده اند و ساپینتو نظر نهایی خود را درباره جدایی آنها اعلام می کند.