کاهش فشار؛ Sapinto به فریلنسرها آرامش می دهد


سرویس خبر شماره: 1837044
15 اوت 1401 @ 3:09 بعد از ظهر
6K |

6نقطه نظر

ساپینتو که علاقه مند به ساخت ترکیبی آماده برای شروع لیگ برتر است، در چند روز گذشته تمرینات تیمش را با شدت زیادی در تمرینات به ویژه در تیم آبی پوشان ترکیه و بیشتر روزها در دو روز پیش برده است. تغییر می کند.

فشار تمرینات سنگین استقلال حتی برخی از بازیکنان را به اظهار نظر در این باره برانگیخت. با بازگشت استقلال به تهران این تمرینات با شدت دنبال شد و آبی ها در دو روز گذشته دو بازی تدارکاتی پشت سر هم انجام دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مواردی که پس از شروع تمرینات استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو بارها به آن اشاره شد فشار زیادی است که این مربی پرتغالی به بازیکنان وارد کرد.

ساپینتو پس از بازی دوستانه با هواداران که روز گذشته برگزار شد، برای رفع خستگی بازیکنانش یک روز تعطیل (شنبه) داد. از طرفی ساپینتو از فردا که تمرینات استقلال از سر گرفته می شود، فشار تمرینات را کاهش می دهد تا بدن بازیکنان آزاد شود و بازیکنان با آمادگی کامل در هفته اول قهرمانی حضور پیدا کنند.

تمرین استقلال از فردا (یکشنبه) تا پایان هفته با فشار کمتر و به موقع پیگیری می شود تا بازیکنان با شرایط خوب و استراحت نسبی در هفته اول لیگ برتر به مصاف سپاهان بروند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فشار تمرینی تیم استقلال چند روز دیگر تا شروع لیگ برتر کمتر می شود.