کاوانی: من برای جام جهانی نیامده ام. من عاشق والنسیا هستم

چرا والنسیا؟
والنسیا باشگاهی است که هواداران پرشور زیادی دارد. این باشگاه با سابقه طولانی یکی از بزرگان فوتبال اسپانیا است. همه این عوامل باعث شد تصمیم به پیوستن به والنسیا بگیرم و از این تصمیم کاملا راضی هستم.

چرا بوکا جونیورز نه؟
بله، پیوستن به بوکا برای من هم جذاب بود. من آن را قبول دارم. اما اولویت من بازی در اروپا به خصوص در اسپانیا بود. من واقعا از رومن ریکلمه سپاسگزارم، اما زمان مناسبی برای پیوستن من به بوکا نبود زیرا جام جهانی را پیش رو داشتیم. چه کسی می داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد، کاوانی آن تیم را ترک کرد و خود را بدون تیم دید. در حالی که بوکا جونیورز به او پیشنهاد داد، حضور کاوانی در لالیگا مطرح شد و ویارئال به عنوان شانس اصلی برای جذب او تلقی شد، اما جنارو گتوزو که هدایت والنسیا را برعهده گرفت، از سران این باشگاه به طور جدی درخواست کرد تا این بازیکن را اضافه کنند. به بازیکنان خود بپیوندند

ادینسون کاوانی که در تابستان به والنسیا پیوست، در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن در این تیم گفت که والنسیا را انتخاب کرده است زیرا آنها یک تیم تاریخی بزرگ هستند.

کاوانی: من برای جام جهانی نیامده ام.  من عاشق والنسیا هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادینسون کاوانی که در هفته های اخیر رسما به والنسیا پیوست. او امروز در مصاحبه ای مفصل با روزنامه اسپانیایی مارکا شرکت کرد تا در مورد شرایط فعلی خود و پیوستن به این تیم صحبت کند.


سرویس خبر شماره: 1844331
27 سپتامبر 1401 @ 23:12 |
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره اروگوئه ای به دنبال تیمی بود که از حضور دائمی اش در جام جهانی قطر مطمئن باشد تا حضورش در تیم ملی اروگوئه را تضمین کند. او در نهایت با والنسیا به توافق رسید و به این تیم پیوست.

به پیراهن والنسیا علاقه دارید یا تلاش می کنید تا در جام جهانی حضور قطعی داشته باشید؟
من عاشق پیراهن این تیم هستم. زمانی که تصمیم گرفتم فوتبالم را در اسپانیا دنبال کنم، چند پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم والنسیا را انتخاب کنم.

بازی مستایا
برای من خیلی جالب بود که روی نیمکت والنسیا در مستایا بنشینم. شما آنقدر هیجان زده اید که به هر حال می خواهید وارد شوید. در بازی با ختافه در ورزشگاه بودم و شرایط مستایا را دیدم. واقعا بی نظیره