کاوه رضایی با تصویری جدید خجالت نکش!


سرویس خبر شماره: 1982042
3 دسامبر 1402 در 1:46 بعد از ظهر |
11.2 هزار |

14نقطه نظر

بازگشت به بازی بسیار سخت است

کاوه رضایی را می توان یکی از دست کم گرفته شده ترین بازیکنان فوتبال ایران در دو دهه اخیر دانست.

کاوه رضایی با تصویری جدید خجالت نکش!

به گزارش “ورش سه”، او مهاجمی همه فن حریف است که به ویژه در لحظات کلیدی مسابقه، دارای شوت فوق العاده، قدرت پاس و هوش عالی است. کاوه اولین بار در دهه 1380 به عنوان یک بازیکن آینده دار در تیم ملی جوانان ایران ظاهر شد و با اینکه خیلی دیر به تیم های سرشناس فوتبال ایران پیوست اما قبل از رفتن به بلژیک توانست خود را به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان معرفی کند. چهره های باکیفیتی در فوتبال ایران. نمایش خود را ادامه دهید.

او که به طرز باورنکردنی از ترکیب جام جهانی 2018 کنار گذاشته شده بود، دیروز در تساوی سخت بین سپاهان و استقلال خوزستان با موهای نقره ای تراشیده و کمی متفاوت از کاوه ای که در تلویزیون می شناختیم به میدان رفت. او با زردپوش و تجربه ای که می خواست برای حفظ نتیجه بازی از خود به نمایش بگذارد وارد زمین شد و در نهایت به عنوان یکی از تعویض های خوب سپاهان در این دیدار کار خود را تکمیل کرد چرا که شاگردان مورایس توانستند با برتری به پیروزی برسند. حضور بازیکنان مشهورتر و باتجربه‌تری از زیر فشار استقلال خوزستان بیرون می‌آیند و گل سوم را به ثمر می‌رسانند.

1957950

با این حال کاوه که بیشتر عکس هایش در تمرینات سپاهان دیده شد هنوز به حد انتظار نرسیده است. فوتبالیستی که تحت تاثیر درخشش ناگهانی زوج طارمی آزمون قرار گرفته بود و نتوانست هنر پایانی فوق العاده خود را برای مدت طولانی در تیم ملی نشان دهد، اکنون شایسته این فرصت است. او آخرین بار توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و شاید زیر نظر این مربی شرایط بهتری در فوتبال ایران پیدا می کرد.

کاوه رضایی فصل درخشانی را در لیگ شانزدهم در استقلال پشت سر گذاشت و عنوان مستر پاسیست را به دست آورد. پس از آن این بازیکن از استقلال جدا شد و به سمت فوتبال اروپا رفت. کاوه شروع خوبی در فوتبال بلژیک داشت اما نتوانست فرم خوب خود را حفظ کند. رضایی در آستانه جام جهانی تصمیم گرفت به استقلال برگردد تا جایگاه خود را در تیم ملی دوباره تثبیت کند. این تیم اما نتوانست ترکیب خود را مشخص کند تا کاوه رضایی به امید بازگشت نیم فصل به استقلال راهی تراکتور شود.
کاوه به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی بازی های زیادی را در تراکتور از دست داد و در 6 بازی 2 گل برای آن تیم به ثمر رساند. رضایی در اواسط فصل قراردادش را با تراکتورسازی فسخ کرد و به استقلال پیوست، اقدامی که از سوی فدراسیون غیرقانونی شناخته شد و رضایی مجبور شد نیم فصل از میادین دور بماند. این مهاجم 31 ساله امروز با شروع لیگ 20-3 تبدیل به ناچ جهان شده است که البته برای بازی در تیم سپاهان مشکل قانونی داشت. این بازیکن هنوز به 90 دقیقه در این فصل نرسیده است.

1957951

البته کاوه فصل قبل هم همین آمار را ثبت کرد اما در 6 مسابقه حداقل 2 گل برای تراکتور به ثمر رساند. حالا اما به نظر می رسد که کاوه در ترافیک خط حمله سپاهان با فشار زیادی مواجه است و باید به دنبال این کاوه باشیم که در لیگ شانزدهم 7 گل و 8 پاس گل به ثمر رساند و حتی با حفظ همین روند توانست به ادامه راه برسد. بازی او در بلژیک و در 47 بازی برای شارلوا در یک فصل با 12 گل و 6 پاس گل یکی از بهترین خریدهای فصل بلژیک به حساب می آمد.
حالا در 31 سالگی کاوه تا کی با این شکل و شمایلی که برای فوتبالدوستان عجیب است ادامه می دهد و آیا روزهای درخشان کاوه در فوتبال ایران به خاطره ای نرم و دور تبدیل می شود یا اینکه کاوه آماده بازی برای اوست. رقبای آن سوی دنیا سپاهان خط کشی می کند.

او همچنان بازیکنی محبوب و خاطره انگیز برای بخش بزرگی از هواداران فوتبال ایران است. بازیکنی که در سایپا، فولاد، ذوب آهن، تراکتور و استقلال و حالا در سپاهان به قصد قهرمانی و رقابت با بهترین مهاجمان لیگ ایران، وارد فهرست مورایی شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی