کاوه رضایی در گامی به سوی استقلال


سرویس خبر شماره: 1831155 |
7 تیر 1401 ساعت 17:21 |
110.5 هزار |

61نظرات

ساپینتو گفت باشه، آجورلو عمل کرد

با تمام این تفاسیر اگر مشکل خاصی پیش نیاید شاهد بازگشت کاوه رضایی به استقلال خواهیم بود. استقلال تا اینجای کار آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و سجاد شهباززاده را در خط حمله خود دارد و با جذب کاوه رضایی در کار هجومی قدرتمندتر می شود. البته رضایی هم مانند شهباززاده و مطهری توانایی بازی در پست وینگر را دارد که دست ساپینتو را برای به میدان گذاشتن خط حمله استقلال باز می گذارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاید به همین دلیل تصمیم جدی برای بازگشت به لیگ برتر ایران گرفت تا بتواند دوباره در چشم دراگان اسکوچیچ بدرخشد و به تیم ملی فوتبال بازگردد.

به گزارش خبرنگار “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه کاوه رضایی در حال حاضر در ایران نیست و در بلژیک زندگی می کند، اما مصاحبه های او و مدیر برنامه هایش با مسئولان استقلال پیشرفت خوبی داشته است. رضایی با توجه به سابقه خوبش در استقلال و البته محبوبیت خاصش نزد هواداران طبیعی، علاقه مند است دوباره در خط حمله آبی ها بازی کند.

کاوه رضایی در سال های دوری از وطن بارها به تیم ملی فوتبال دعوت شد اما مدتی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد. اگرچه انتخاب مهاجمان برای سرمربیگری تیم ملی با حضور مهاجمان مطرحی چون سردار آزمون و مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر دشوار است، اما رضایی همچنان انگیزه خود را از دست نداده و امیدوار است یکی از فینالیست های قطر باشد. . فهرست جام جهانی.

با وجود انتشار اخبار ضد و نقیض درباره کاوه رضایی، به نظر می رسد او به زودی با پیراهن استقلال دیده شود.

در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره رضایی مطرح شده است. جدای از احتمالات جزئی که برای ماندن او در فوتبال اروپا مطرح شده، بحث پیشنهاد باشگاه های سپاهان و استقلال برای او بسیار داغ شده است. در روزهای اخیر دو باشگاه مطرح فوتبال ایران با کاوه رضایی و مدیر برنامه هایش مذاکره کردند اما همچنان به نظر می رسد کاوه رضایی مقصد تیم سابقش است و در لیگ برتر پیراهن آبی بر تن می کند.

در چنین شرایطی مسئولان استقلال از ریکاردو ساپینتو نیز کاوه رضایی را جویا شدند و این سرمربی پرتغالی آدورلی مهاجم سابق بلژیک را تایید کرد.
با تمام این اوصاف به نظر می رسد مذاکرات استقلال و رضایی به مرحله پایانی خود رسیده است و بعید نیست ظرف یکی دو روز قرارداد همکاری امضا شود. مسئولان استقلال از صبح امروز مذاکرات جدی با کاوه رضایی و مدیربرنامه هایش داشته اند که گویا نتایج خوبی به همراه داشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 47 روز پیش که باشگاه ادورولی بلژیکی خبر رسمی جدایی کاوه رضایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، پیش بینی ها مبنی بر بازگشت این ستاره به فوتبال ایران و البته پوشیدن لباس استقلال بود. دوباره پیراهن
شماره 9 سابق استقلال که فصل خوبی را در استقلال زیر نظر علیرضا منصوریان سپری کرد و در 39 بازی 13 گل برای آبی ها به ثمر رساند و 13 پاس گل داد، در 5 فصل گذشته در لیگ بلژیک بازی کرده است. در این مدت ابتدا به شارلوا و سپس به باشگاه بروژ بلژیکی رفت و از آنجا به صورت قرضی به شارلوا بازگشت. کاوه فصل گذشته نیز پیراهن آدورلی را بر تن کرد و در مجموع 103 بازی برای سه تیم بلژیکی انجام داد. او در مسابقات این کشور 39 گل به ثمر رساند.