کاپیتانی رونالدو توجیه نمی خواهد: خفه شو مرد!

بیشترین انتقاد از صحبت های تنهاچ این بود که او شان رونالدو را که او را کاپیتان پنجم تیمش می دانست، پس از بازیکنانی مانند مگوایر و کازمیرو که تنها چند هفته پیش به یونایتد پیوستند، تحقیر کرد.

سرمربی سابق تاتنهام از اظهارات اریک تناخ پس از باخت یونایتد مقابل استون ویلا عصبانی است و می گوید که به کریستیانو رونالدو بی احترامی کرده است.

کاپیتانی رونالدو توجیه نمی خواهد: خفه شو مرد!

تنهاچ در پایان بازی و شکست 3-1 شیاطین سرخ به سوالاتی در مورد کاپیتانی رونالدو پاسخ داد و گفت: کاپیتان باشگاه هری مگوایر است که نیمکت نشین است، داوید دخیا هم لیدر است اما او او یک دروازه بان است و از بازیکنان دور است.” کاسمیرو نیز یک رهبر است، اما هنوز به خوبی انگلیسی صحبت نمی کند. کریستیانو نیز یک رهبر است.

به گزارش “ورش سه”، اظهارات اریک تانهاچ در پایان بازی یونایتد برابر استون ویلا و باخت 3-1 شیاطین سرخ در پاسخ به سوالاتی درباره بازوبند کاپیتانی به کریستیانو رونالدو با واکنش های بسیاری همراه بود. ، بیشتر منفی است.


سرویس خبر شماره: 1852581
17 نوامبر 1401 در 10:14 ب.ظ
19.2K |

8نقطه نظر

تیم شروود در مورد اظهارات تنهاچ گفت: “در واقع منظور سرمربی یونایتد بود که رونالدو گزینه پنجم بود، نه؟ اما من واقعاً نمی دانم چرا وقتی کسی بازوبند را به رونالدو می دهد توضیح دهد و توجیه کند؟ خفه شو.” چیزی نگو.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما یکی از شدیدترین واکنش ها، تیم شروود، سرمربی سابق تاتنهام بود که گفت تنهاچ نباید آنقدر کم حرف باشد وقتی در مورد ستاره ای به بزرگی رونالدو صحبت می کند. شروود می گوید تولید ستاره ای مانند کریستیانو نیازی به توضیح ندارد، بنابراین بهتر بود تنهاچ ساکت می ماند و سعی نمی کرد آن را توجیه کند.