کاپیتان آمریکا: مقابل انگلیس شانس زیادی نداریم


سرویس خبر شماره: 1855226
03 دسامبر 1401 در 09:54
1.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آمریکا فردا در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 در قطر به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
آنها در اولین بازی خود در این مسابقات به مصاف ولز رفتند و به تساوی 1-1 مقابل آن تیم رضایت دادند. از سوی دیگر انگلیس در اولین دیدار خود در قطر موفق شد با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم ملی ایران به برتری برسد.
آدامز در گفتگو با فاکس اسپورت گفت: “انگلیس یک تیم واقعا منحصر به فرد دارد. آنها احتمالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. بنابراین ما می دانیم که با چه قدرتی روبرو خواهیم شد و همچنین می دانیم که احتمالاً شانس کمی داریم. از برد در این بازی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا معتقد است تیمش در بازی با انگلیس دست کم دارد.

کاپیتان آمریکا: مقابل انگلیس شانس زیادی نداریم

این ستاره لیدز یونایتد با اشاره به آشنایی بازیکنان آمریکایی با سه شیرها گفت: ما همیشه بار مسئولیت را بر دوش خود احساس می کنیم، هنوز هم آن کیفیت را در خود داریم و البته نباید فراموش کنیم که بسیاری از ما هر هفته مقابل ستاره های انگلیسی زیادی بازی می کنیم و این باعث شد با آشنایی خاصی وارد زمین شویم.”
وی درباره تاکتیک های تیمش مقابل انگلیس افزود: انتظار داریم کادر فنی آمریکا برنامه بازی خوبی برای این دیدار داشته باشد و این به خودمان بستگی دارد که چگونه به زمین بازی برویم و این برنامه را اجرا کنیم.