کاپیتان سپاهان: جای ما بودند، زمین و زمان را به هم دوختند


سرویس خبر شماره: 1982291
4 دسامبر 1402 در 2:47 ب.ظ.
1.7 هزار |

3نقطه نظر

برخلاف بسیاری از مردم، ما روی زمین صحبت کردیم.

محمد کریمی تاکید می کند که با حضور امیر قلعه نویی فضای خوبی در اردوهای تیم ملی حاکم شد.

کاپیتان سپاهان: جای ما بودند، زمین و زمان را به هم دوختند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد کریمی در دیداری دشوار مقابل استقلال خوزستان هدایت تیم فوتبال سپاهان را برعهده داشت. او در این دیدار توانست در فاز تدافعی و هجومی به خوبی به وظایف خود عمل کند و یکی از پاس های کلیدی متعدد او به گل دوم مسابقه تبدیل شد.
با کریمی درباره این دیدار و آخرین شرایط سپاهان گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید.

* ابتدا در مورد بازی با استقلال خوزستان صحبت کنیم.
محمد کریمی – خدا را شکر برد خیلی خوبی داشتیم. تیم ما کیفیت خوبی را نشان داد و مهمتر از همه ما یک مربی عالی داریم که به همه بازیکنان ما اعتماد دارد. متاسفانه امسال همه جور اتفاقات عجیب برای ما افتاد و معلوم شد سپاهان خیلی مظلوم است. برخلاف خیلی‌ها، ما سعی کردیم حرف‌هایمان را در زمین بزنیم، اگر برای برخی تیم‌ها اتفاق می‌افتاد، زمین را می‌دوختند و با هم وقت می‌گذرانند.

*در این فصل کاپیتان اول تیم سپاهان، البته در شرایط بسیار سختی قرار داری.
محمد کریمی – افتخار می کنم که در سپاهان به کاپیتانی رسیدم. وقتی بازوبند به دستم بسته شد، تلاشم را بیشتر کردم، اتفاق بزرگی برای من است و می دانم چه بازیکنان بزرگی کاپیتان این تیم بوده اند. امیدوارم بتوانم از نام سپاهان دفاع کنم و با سپاهان قهرمان شوم.

* سپاهان فصل عجیبی پشت سرم دارد. ابتدا در لیگ برتر 4 امتیاز از شما کسر شد، سپس در لیگ قهرمانان آسیا جریمه بسیار سنگینی گرفتید و سه امتیاز مقابل الاتحاد را از دست دادید.
محمد کریمی- ما در زمین سخت کار کردیم و به نظرم کسر امتیاز از ما منطقی نیست. به خصوص اینکه ما اشتباهاتی که امتیازی را از ما بگیرد مرتکب نشدیم. شفاف ترین باشگاه ایران سپاهان است و این عدم اشتیاق نسبت به سپاهان واقعا کار درستی نیست. باشگاه ما هم مثل خیلی های دیگر هیچ پرداختی خارج از قرارداد دریافت نکرده است و جای تعجب است که با وجود اینکه تخلفی انجام نداده ایم از ما امتیاز کسر می شود و دیگران از پرداخت های خارج از قرارداد صحبت می کنند و هیچ امتیازی هم وجود ندارد. از آنها کسر می شود.

* بازی با نیروی هوایی عراق را چطور می بینید؟
محمد کریمی- این دیدار برای ما مرگ و میر است و امیدوارم با پیروزی در این دیدار هوادارانمان را خوشحال کنیم. نقش میزبان آزادی است و می دانیم که هواداران طبق معمول ما را تنها نخواهند گذاشت. حضور آنها در بازی دوشنبه انگیزه ما را دو چندان می کند. امیدواریم مسئولان به فکر هوادارانی باشند که از اصفهان به تهران می آیند تا شاهد حضور بیشتر هواداران سپاهان باشیم.

* در این دیدار که خاطره محرم را برای بسیاری از هواداران زنده کرد، پاس گل هم دادی؟
محمد کریمی- مقایسه پاس گل های من با او باعث افتخار است و امیدوارم مثل آقای محرم با سپاهان قهرمانی های زیادی را با سپاهان کسب کنم.

بعد از مصدومیت به تیم ملی دعوت نشدی؟ آیا امیدوارید که به ترکیب جام ملت ها برسید؟
محمد کریمی- آقای قلعه نویی مربی با استعدادی است و من فوتبالم را مدیون اعتماد ایشان هستم. در سال های اخیر حواشی زیادی پیرامون تیم ملی وجود داشت اما الان فکر می کنم با سرمربیگری آقای قلعه نویی فضای تیم ملی خوب است و جو خوبی بین بازیکنان وجود دارد. مدتی به دلیل مصدومیت از تیم ملی دور بودم. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم و در جام ملت ها مثمر ثمر باشم.

مجله اخبار فوتبال داخلی