کاپیتان ژاپنی وارد آلمان شد. یوشیدا به شالکه


سرویس خبر شماره: 1832046
Jul 13, 1401 @ 22:28
7.8K |

1نقطه نظر

روزنامه بیلد برای تایید این خبر با روون شرودر، مدیر ورزشی شالکه تماس گرفت و او گفت: “بله، خبر انتقال یوشیدا به شالکه درست است. ما خوشحالیم که بازیکن متعهدی مانند مایا یوشیدا را به خدمت گرفتیم. او بازیکن شالکه است.” خیلی جذاب است.”

یوشیدا بازیکن بسیار باتجربه ای است و شالکه معتقد است تجربه او می تواند به انسجام خط دفاعی این تیم کمک کند. یوشیدا علاوه بر سال ها بازی در تیم ملی کشورش، سابقه طولانی در فوتبال باشگاهی اروپا نیز دارد. او 154 بازی برای باشگاه سابقش ساوتهمپتون انجام داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مایا یوشیدا، فوتبالیست 33 ساله ژاپنی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو می بندد و در جام جهانی قطر شرکت خواهد کرد، فردا با شالکه قراردادی یک ساله امضا خواهد کرد. البته شالکه این گزینه را خواهد داشت که بعد از یک سال قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

شالکه هفته گذشته از کریستوفر جولین برای تست پزشکی دعوت کرد تا پست دفاع مرکزی این تیم را تقویت کند. اگرچه هنوز مشخص نیست که قرارداد جولین رسمی می شود یا خیر، اما ورود یوشیدا به این تیم با تایید مدیر ورزشی شالکه قطعی است.

یوشیدا فصل گذشته برای سمپدوریای ایتالیا بازی می کرد. او فصل گذشته 26 بازی برای این تیم انجام داد و 2 گل به ثمر رساند. قرارداد یوشیدا با سمپدوریا در تابستان امسال به پایان رسید و او در حال حاضر بازیکن آزاد است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که مایا یوشیدا، کاپیتان تیم ملی ژاپن با باشگاه شالکه به توافق رسیده و به زودی بازیکن رسمی آبی های آلمان خواهد شد.

رسانه های آلمانی تایید کردند که یوشیدا کاپیتان تیم ملی ژاپن با باشگاه شالکه به توافق رسیده و به زودی رسما پیراهن این باشگاه را بر تن خواهد کرد.