کدام استقلالی در اصفهان طلسم را می شکند؟

حالا فرهاد مجیدی با بازیکنان با انگیزه ای که در اختیار دارد، پس از باخت سنگین مقابل الدحیل و حذف از کنفدراسیون فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان، در یکی از 6 فینال باقیمانده خود برای قهرمانی در یکی از 6 فینال باقیمانده خود راهی اصفهان می شود تا با سپاهانی ها دیدار کند. شرایط روحی خوبی دارد و این بهترین فرصت برای شاگردان مجیدی است تا از موقعیت حریف نهایت استفاده را ببرند و با سه امتیاز به میدان بروند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مشکلات استقلال در بازی های گذشته که منجر به از دست دادن چندین امتیاز و همچنین حذف از جام حذفی شد، گل نخوردن بازی های گذشته بود. این مشکل باعث نگرانی هواداران استقلال نیز شده و کادرفنی در تلاش برای رفع این مشکل هستند.

استقلالی ها که در سه بازی دوستانه اخیر 11 گل به ثمر رسانده اند به دنبال پایان دادن به ناکامی های تیمی خود هستند.

کوین یمگا توانست در این سه بازی سه بار گلزنی کند، ارسلان مطهری نیز دو بار دروازه را باز کرد، رودی زستد، آرمان رمضانی و عزیزبک هر کدام یک بار به عنوان عناصر هجومی استقلال در بازی های دوستانه قبل از شروع رقابت های لیگ برتر پای خود را باز کردند. توانست 8 بار گلزنی کند.


سرویس خبر شماره: 1822073 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 10:49 |
854 امتیاز خبر|

0نظرات

با این حال بازی های دوستانه اخیر استقلال را از بازگشت بازیکنان به روند گلزنی راحت کرده است. تیم مجیدی مقابل امیدها، فجرسپاسی و هواداران توانستند 11 بار دروازه حریفان را باز کنند تا انگیزه آبی پوشان و به خصوص مهاجمان این تیم برای گلزنی در دیدار مقابل سپاهان افزایش یابد.