کدام بازیکنان هنوز در پلی آف NFL بیشترین یارد دریافت فصل را دارند؟

استفون دیگز در 11 بازی پلی آف در دوران حرفه ای خود حضور داشته است. او در زمان خود در مینه سوتا وایکینگز در پنج بازی بازی کرد و اکنون در شش بازی برای بوفالو بیلز ظاهر شده است.

تی‌ای هیلتون در مجموع در بین بازیکنان فعال در یاردهای دریافتی پلی آف پنجم است، اما آنهایی که بالاتر از او هستند این شانس را نخواهند داشت که دوباره به تعداد بازیکنان خود در این فصل اضافه کنند. تایریک هیل (1150)، جولیو جونز (970) و داوانته آدامز (910) همگی جلوتر از هیلتون هستند، اما او به دنبال این است که فاصله را با نام‌های بزرگ بالای سر خود در دور بخش کاهش دهد.

زمانی که کابوی ها در روز یکشنبه مقابل 49رز قرار بگیرند، او دقیقاً به دنبال انجام این کار خواهد بود.

3. استفون دیگز (بوفالو بیلز) – 801 یارد دریافت

تراویس کلس با 1291 یارد، پیشتاز تمامی بازیکنان فعال در مرحله پلی آف حرفه ای است. کلسه همچنین در مجموع تاچ داون ها با 12 تاچ داون، همه بازیکنان فعال را رهبری می کند.

تراویس کلچه 2

با میانگین بیش از 86 یارد در هر بازی، چیفز به کلچه نگاه خواهد کرد تا در روز شنبه در مقابل جگوارها پیشروی کند.

2. تی‌ای هیلتون (دالاس کابوی) – 804 یارد دریافت

کلسه با حضور در 15 بازی پلی آف، تجربه زیادی دارد و هدف مورد علاقه کیو بی پاتریک ماومس کانزاس سیتی چیفز در لحظات بزرگ بوده است.

دیگز در دوران حضورش در بیلز، سه بازی 100 یاردی در سیزن پس دارد. او بازیکن اصلی جاش آلن است و در زمان حضورش در بوفالو به طور میانگین 82.0 یارد دریافتی در هر بازی در پلی آف دارد.

تی هیلتون

تجربه در NFL بسیار مهم است و هرگز بیشتر از پلی آف نیست. کهنه سربازان به راهنمایی بچه های جوان در فرآیندها و لحظاتی کمک می کنند که می تواند تفاوت بین برد و باخت باشد. کوارتربک‌ها به دنبال دریافت‌کننده‌های خود هستند تا به ایجاد تفاوت در بازی‌های دور دسته‌ای آخر هفته این هفته کمک کنند، اما کدام بازیکنانی که شانس برنده شدن در سوپر باول را دارند، بیشترین یارد دریافتی پس از فصل NFL را دارند؟ در اینجا، نگاهی گذرا به بازیکنانی می اندازیم که در فصل بعد باقی می مانند و بیشترین امتیاز را در بازی های پلی آف دارند.

بازیکنانی که هنوز در پلی آف 2022/23 هستند با بیشترین یارد دریافتی پلی آف حرفه ای

1. تراویس کلچه (سران KC) – 1291 یارد دریافت کننده

Bills روز شنبه در سینسیناتی بنگالز برگزار می شود، جایی که Diggs به نظر می رسد یک بار دیگر بزرگ شود.

https://sportslens.com/news/which-players-still-in-the-nfl-playoffs-have-the-most-postseason-receiving-yards/ منبع:

هیلتون در پایان دوران حرفه‌ای‌اش، بیشتر از زمانی که برای کلت‌های ایندیاناپولیس یاردی می‌کرد، نقش‌آفرینی می‌کرد، اما همچنان می‌تواند میدان را برای QB Dak Prescott گسترش دهد.

هیلتون در ابتدای دسامبر برای کابوی ها قرارداد امضا کرد و با حضور در ده بازی قبلی پلی آف، تجربه بیشتری را به اتاق گیرنده می آورد.

استفون دیگس